کد خبر : 1379111 | 21 آذر 1395 ساعت 13:39 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

مهدی‌زاده: مطیع تصمیم قلعه‌نویی هستم

با مصدومیت سعید آقایی در پست دفاع چپ امیر قلعه‌نویی سرمربی تراکتورسازی از محمد مهدی‌زاده بازیکن جوان تیمش در این پست استفاده می‌کند.

مهدی‌زاده: مطیع تصمیم قلعه‌نویی هستم

به گزارش "ورزش سه"، مدافع جوان تراکتورسازی درباره دیدارشان با استقلال گفت: بازی خوبی بود و جوی ورزشگاه شرایط خاصی داشت و این بازی برای تماشاگران ما خیلی حساس بود. خدا را شکر توانستیم 3 امتیاز حساس و شیرین را از این بازی به دست بیاوریم.


او در خصوص حضورش در پست سعید آقایی و عملکردش می‌گوید: پست اصلی‌ام دفاع وسط است و هم‌پستی‌هایم خالد شفیعی و هادی محمدی هستند و طبق نظر امیرخان در دفاع چپ توپ می‌زنم. اگرچه پست تخصصی‌ام دفاع وسط است اما خب به دستور آقای قلعه‌نویی در پست دفاع چپ که سعید آقایی در آن حضور داشت کار می‌کنم و تمام تلاشم را به کار می‌بندم تا جواب اعتماد ایشان را بدهم. تنها دیداری که به عنوان دفاع وسط حضور داشتم بازی با صبا بود که خالد نبود و من در این پست به میدان رفتم اما در اکثر دیدارها به عنوان دفاع چپ به میدان رفتم.


از او می‌پرسیم با بازگشت سعید آقایی و گذر از دوران مصدومیت آیا باز هم در ترکیب اصلی و پست او حضور خواهد داشت یا خیر که پاسخ می‌دهد: تصمیم اصلی را آقای قلعه‌نویی می‌گیرند و چه یک دقیقه و چه 90 دقیقه بازی کنم دوست دارم تیمم برنده میدان باشد. برایم موفقیت تیمم از هر چیزی مهمتر است که خدا را شکر هفته به هفته تیم ما رو به بهبودی می‌رود و امیدوارم همین روند را تا پایان ادامه دهیم.


پرسپولیس در دیدار مقابل پدیده صدر را از تراکتور پس گرفت مدافع تراکتور در این رابطه گفت: صدر جدول هر هفته دست به دست می‌‌شود و ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا هر هفته برنده باشیم تا همچنان در بالای جدول و کورس بمانیم تا بتوانیم آخر فصل قهرمان باشیم.


وی در ادامه درباره هدف‌گذاری تراکتور برای قهرمانی افزود: ما امسال چه از نظر کادر مدیریت و چه از نظر کادرفنی و چه بازیکنان شرایط مساعدی داریم و همه هم‌قسم شدیم که در پایان لیگ قهرمان باشیم و هر روز هم بهترین تمرین‌ها را انجام می‌دهیم و سعی می‌کنیم در هر بازی بهترین عملکردمان را داشته باشیم. با تماشاگران پرشوری هم که داریم و هر هفته ما را تنها نمی‌گذارند حتی در دیدارمان در آزادی؛ انگیزه ما را برای قهرمانی روز به روز افزون می‌کند و همه این عوامل کمک می‌کند تا ما امسال بتوانیم یک جام خوشگل به دست بیاوریم.


مهدی‌زاده دیدارشان با سپاهان را سخت اما همراه با کسب سه امتیاز می‌داند: دیدار با سپاهان بازی سختی است، آنها تیم خوبی دارند اما با توجه به بردی که در این هفته مقابل استقلال کسب کردیم شرایط روحی تیم خیلی خوب است و از آنجایی که دیدارمان در خانه است به هیچ تیمی باج نخواهیم داد و این 3 امتیاز را هم با قدرت کسب می‌کنیم.


او در پایان گفت: از حمایت همه جانبه امیرخان از جوانان و اعتمادش به من برای حضورم در پست آقای بنگر تشکر می‌کنم. البته آقای آجورلو هم در جذب بازیکن جوان در تراکتور تاکید دارند و از ایشان هم در این خصوص تشکر می‌کنم. تشکر پایانی‌ام را از هواداران پرشور تراکتورسازی می‌کنم که هیچ هفته‌ای ما را تنها نگذاشتند.

دیدگاه‌ها