کد خبر : 1379368 | 22 آذر 1395 ساعت 13:50 | 254.9K بازدید | 0 دیدگاه

قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی چمپپیونزلیگ

ناپولی و پی اس جی، حریف رئال و بارسا شدند

قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا لحظاتی پیش برگزار شد و 16 تیم حاضر در این مرحله، حریفانشان را شناختند.

ناپولی و پی اس جی، حریف رئال و بارسا شدند

به گزارش "ورزش سه"، در این قرعه کشی که با حضور رودگولیت، ستاره سابق میلان و تیم ملی هلند برگزار شد، آرسنال مانند چند فصل گذشته، در این مرحله باید به مصاف بایرن مونیخ برود. بارسلونا هم با قرعه ای تقریبا سخت روبه رو شد و باید در این مرحله با پاری سن ژرمن روبه رو شوند و رئال مادرید هم به مصاف ناپولی خواهد رفت.

 

بازی های دور رفت روزهای  26 و 27 بهمن و همچنین سوم و چهارم اسفند برگزار خواهد شد. بازی های دور برگشت نیز سه هفته بعد از بازی های رفت.

 

 

1163151

 

 

گزارش کامل قرعه کشی را در ادامه بخوانید:

 

 

دیدار هشتم: سویا- لسترسیتی

 

دیدار هفتم: بارسا - پاری سن ژرمن

 

دیدار ششم: بایرلورکوزن- اتلتیکو

 

1163144

 

دیدار پنجم: پورتو- یوونتوس

 

دیدار چهارم: بایرن مونیخ- آرسنال

 

دیدار سوم: بنفیکا دورتموند

 

دیدار دوم: رئال مادرید- ناپولی

 

دیدار اول: سیتی- موناکو

 

قرعه کشی بعد از توضیح شرایط تقابل شدن تیم ها آغاز شد:

 

رود گولیت درباره اینکه چرا تیمی نتوانسته قهرمانی اش را تکرار کند گفت:" در گذشته تیم‌ها بازی های کمتری انجام می‌دادند و رسیدن به این دستاورد شدنی بود. حالا تعداد بازی‌ها بیشتر شده و رسیدن به چنین عنوانی بسیار دشوار است. 

 

تیمی که توجه من را جلب کرد دورتموند بود، آنها گل‌های زیادی به ثمر رساندند و البته عملکرد خوب آنها بیشتر مورد توجه من قرار گرفت. رئال مادرید که مدافع عنوان قهرمانی است، همچنان شانس اول بالا بردن جام است."

 

1163142

 

- مارکتی از رود گولیت به عنوان اولین مهمان دعوت کرد تا برای انجام قرعه کشی روی سن بیاید.

 

مارکتی گفت:" تفاوتی که امسال با سال‌های قبلی رقابت های اروپایی دارد این است که سویا قادر به کسب چهارمین قهرمانی لیگ اروپا نخواهد بود زیرا در مرحله حذفی چمپیونزلیگ حضور دارد."

 

1163140

 

- مراسم با پخش ویدئویی از لحظه های جذاب مرحله مقدماتی آغاز شد و پس از آن، جورجو مارکتی، قائم مقام یوفا برای آغاز قرعه کشی روی سن آمد.

 

1163138

 

1163183

 

دیدگاه‌ها