کد خبر : 1379403 | 22 آذر 1395 ساعت 15:21 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

بسته به سطح کیفی از رونالدو هم انتقاد می شود؛

جلالی: در لیگ 8- 9 تیم مثل هم بازی می‌کنند

سرمربی تیم پیکان هدف اولیه پیکان را کسب 30 امتیاز تا هفته هجدهم تا بیستم می داند.

جلالی: در لیگ 8- 9 تیم مثل هم بازی می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی در خصوص دیدار برابر نیم فصل گذشته خود و حساسیت‌های این دیدار گفت: «من فکر می‌کنم تنها تفاوتی که این بازی دارد شناخت عمیق‌تر من از سایپا نسبت به حریفان دیگر است که یک امتیاز به حساب می‌آید.»


وی در مورد سه بار برتری تیم پیکان در وقت های اضافی عنوان داشت: «تیمی که در ثانیه‌های پایانی گل برتری را می‌زند یا تلاش می‌کند که بازنده از زمین خارج نشود نشان می‌دهد که به یک بلوغ ذهنی و شخصیت کامل‌تری رسیده است. یکی از اهداف ما پس از بقای تیم در لیگ همین موضوع است تا در کنار آن بتوانیم زیرساخت بسیار خوبی را برای آینده‌ای بزرگ بسازیم. اینکه تیم شخصیت بهتری را به دست آورد و اشتیاق به موفق شدن داشته باشد. تیمی که زیرساخت‌های فنی، روانی و نیروی انسانی خوبی برای خود فراهم کند.»


سرمربی تیم پیکان در خصوص نتایج خوب این تیم و اینکه دیگر خطر سقوط پیکان را تهدید نمی کند، ادامه داد: «تا حدودی همینطور است. البته اگر بتوانیم تا هفته بیستم یا هجدهم به امتیاز 30 برسیم در آن صورت می‌توانیم مطمئن باشیم که به هدف اول خود رسیده‌ایم و پس از آن حق داریم به اهداف بعدی‌مان فکر کنیم.»


جلالی در خصوص کیفیت لیگ شانزدهم خاطرنشان ساخت: «به نظرم این یک موضوع قابل تحقیق است. اگر دقت کنید دو تیم و دقیق‌تر بگویم چهار تیم هستند که از نظر سطح هزینه، نیروی انسانی و حمایت‌هایی که می‌شوند نسبت به بقیه ویژه‌تر هستند و در این میان 12 تیم دیگر خیلی در حوزه فنی به هم نزدیک هستند که جزییات آنها نیاز به تحقیق دارد که در صورت رسیدن به پاسخ کمک زیادی به تیم‌ها و پیشرفت‌شان می‌کند.»


وی ادامه می‌دهد: «در حال حاضر 9-8 تیم با یک مدل بازی می‌کنند. شما به موضوع بسیار مهمی اشاره کردید. کاش گروهی بود که مسئولیت تحقیق در این باره را برعهده می‌گرفت چون کاملا قابل تحقیق هستند. لیگ ما سطح خوبی دارد. تیم‌های پایین جدول با اینکه جایگاه خوبی در جدول ندارند اما وقتی بازی می‌کنند تفاوت آشکاری با تیم‌های مدعی ندارند.»


سرمربی تیم پیکان در مورد عملکرد مهاجمان و اینکه برخی از آن‌ها دور از انتظار ظاهر شده اند، بیان داشت: «ببینید برای یک مهاجم تخصصی که مسئولیتش گل زدن است، زدن حتی پنج گل در 13 بازی آماری است که نشان می‌دهد آن مهاجم  عملکرد خوبی داشته و طبیعتا هر چقدر بیشتر از 5 گل بزند عملکردش هم بهتر است. البته یک زمانی شما بازیکنی مثل رونالدو را در اختیار دارید که در آن صورت اگر در 13 بازی 5 گل بزند مورد انتقاد هم قرار می‌گیرد. در واقع هرچه سطح فنی بازیکن بالاتر باشد و کمتر گل بزند بیشتر مورد انتقاد واقع می‌شود.»


جلالی در خصوص تمدید قرارداد منشا گفت: «بله ما در نیم فصل، قرارداد این بازیکن را تمدید می‌کنیم.»


وی در خصوص برنامه پیکان در تعطلات نیم فصل ادامه داد: «جابه‌جایی ما خیلی کم خواهد بود. البته در نظر داریم که اردوی چهار روزه‌ای را در یکی از مناطق خوش آب و هوای کشورمان برگزار کنیم که هنوز قطعی نشده است.»


مجید جلالی در پایان در مورد پیش بینی اش از مدعیان قهرمانی لیگ شانزدهم  گفت و ادامه داد:


 دو تیم اول جدول شانس قهرمانی هستند. به دلیل نیروی انسانی، سطح بودجه، حمایت‌های هواداری و رسانه‌ای از بقیه ویژه‌ترند و مدل بازی‌شان براساس بازیکنانی است که در اختیار دارند و فوتبال خوبی را هم ارائه می‌دهند.»

دیدگاه‌ها