کد خبر : 1379485 | 22 آذر 1395 ساعت 19:40 | 28.6K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: چرا گری نویل در مورد همه حرف می زند؟

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول به صحبت های برادران نویل در مورد لوریس کاریوس، دروازه بان تیمش و شرایط لیورپول واکنش نشان داد.

کلوپ: چرا گری نویل در مورد همه حرف می زند؟

به گزارش "ورزش سه"، بعد از نمایش ضعیف کاریوس در دیدار هفته قبل برابر وست بروم، گری نویل به شدت از او انتقاد کرد اما بعد از جواب کاریوس به گری، فیل نویل از سنگربان آلمانی خواست خواست تا سکوت کند و این بحث را ادامه ندهد.

 

کلوپ گفت: "وظیفه من این است که از بازیکنان حمایت کامل را داشته باشم اما در زمین بازی قادر به چنین کاری نیستم. در اولین کنفرانس خبری خود در لیورپول نیز گفتم که باید به طور کامل انتقادات رسانه ها و بازیکنان سابق فوتبال انگلیس را فراموش کرد و به آن توجه نکرد.  نویل ثابت کرد که قصد دارد با استفاده از موقعیت شغلی خود، بازیکنان و عملکرد آنها را قضاوت کند و قبلا هم مشکلاتی به خاطر این مسائل تحمل کرده است اما چرا باید چنین اجازه ای در تلویزیون به او بدهیم.

 

 

1154798

 

 

 

خصوصا برادران نویل که طبیعتا علاقه ای به کمک کردن به بازیکنان لیورپول ندارند همین طور اطمینان دارم جیمی کاراگر که بازیکن سابق لیورپول بوده است خیلی در مورد بازیکنان یونایتد مثبت صحبت نمی کند. من به این صحبت ها گوش نمی دهم و اگر آنها می خواهند من را پیدا کنند و با من صحبت کنند، بدانند که در توئیتر مرا پیدا نخواهند کرد. یکی از براداران نویل سابقه سرمربیگری داشته است و می داند که انتقادات بیش از حد هیچ کمکی به بهبود شرایط بازیکنان نخواهد کرد".

 

برادران نویل تا به حال انتقادات زیادی را از کاریوس مطرح کرده اند و مدتی پیش سنگربان آلمانی لیورپول جواب آنها در در مصاحبه ای داد. گفتنی است در سالهای اخیر گری نویل به عنوان کارشناس شبکه اسکای اسپورت، انتقادات زیادی را نسبت به بازیکنان و مربیان دنیای فوتبال مطرح کرده است اما زمانی که در اواسط سال قبل هدایت والنسیا را بر عهده گرفت، دوران فاجعه باری را در این تیم سپری کرد و خیلی زود شغل خود را از دست داد.

دیدگاه‌ها