کد خبر : 1379593 | 23 آذر 1395 ساعت 09:30 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

ورزشگاه یادگار همچنان در حال آماده سازی

ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز همچنان در دست آماده سازی است.

به گزارش "ورزش‌سه"، حدود 6 ماه از روزی که چمن ورزشگاه یادگار تبریز به منظور ترمیم و بازسازی تخریب شد می گذرد اما هنوز این ورزشگاه شرایط میزبانی از مسابقات لیگ برتر را ندارد. پس از اینکه تراکتورسازی و ماشین سازی قبول کردند بازی های خانگی خود را تا نیم فصل در ورزشگاه اختصاصی تراکتور برگزار کنند، مسئولان استانی تبریز و همچنان ورزشگاه یادگار تلاش های زیادی انجام می دهند تا این ورزشگاه برای نیم فصل دوم آماده شود.


آخرین عکس های منتشرشده از یادگار نشان می دهد وضعیت چمن این ورزشگاه بهتر از قبل شده اما به نظر می رسد هنوز مشکل اصلی این چمن برطرف نشده است. ایرادی که امیر قلعه نویی و تراکتوری ها به چمن یادگار می گرفتند، سست بودن این چمن و عدم همخوانی آن با زیرسازی انجام شده بود. حالا مسئولان تبریزی امیدوارند این ایراد هم به زودی برطرف شود تا بازی های دو تیم تبریزی از ابتدای نیم فصل دوم در یادگار صورت پذیرد.


دیگر ایرادی که به ورزشگاه یادگار وارد است، به تخریب نسبی پیست تارتان برمی گردد. به واسطه خاک برداری و انجام عملیات عمرانی در ورزشگاه پیست مشکلاتی پیدا کرده که باید برطرف شود. از سوی دیگر هنوز برای صندلی گذاری ورزشگاه نیز اقدامی نشده است.

 

 

1163382

 

1163384

 

1163383

دیدگاه‌ها