کد خبر : 1379642 | 23 آذر 1395 ساعت 12:32 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

گروه نسبتا سخت استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان

صدرنشین امارات، اصلی ترین رقیب لستر ایران

قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران قرعه نامناسبی در لیگ قهرمانان آسیا نصیبش شد.

به گزارش "ورزش‌سه"، با انجام قرعه کشی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تیم استقلال خوزستان در گروه دوم این رقابت ها با الجزیره امارات، لخویای قطر و برنده پلی آف شماره دو همگروه شد. برای مشخص شدن تیم چهارم این گروه ابتدا تیم های نسف قارشی و الحدید بحرین به میدان می روند و برنده آنها با الفتح عربستان دیدار می کند تا یک تیم به دور گروهی راه پیدا کند و در گروه دوم با استقلال خوزستان همگروه شود.


با بررسی همگروه های تیمی که به لسترسیتی ایران معروف شد، به این نتیجه می رسیم که گروه نسبتا سختی نصیب تیم سیروس پورموسوی شده است.

 

الجزیره امارات با یک بازی کمتر نسبت به الوصل اکنون صدرنشین لیگ این کشور است و شرایط خوبی دارد.

 

1163459


در قطر لخویا اگرچه در رتبه سوم لیگ ستارگان قرار دارد اما فاصله اش با صدرجدول فقط یک امتیاز است.

 

1163462


سومین حریف استقلال خوزستان احتمالا از بین نسف قارشی و الفتح عربستان انتخاب می شود. نسف قارشی باید الحدید بحرین را ببرد و به نماینده عربستان برسد. الفتح عربستان شرایط مناسبی در جدول لیگ کشورش ندارد و قعرنشین است. از سوی دیگر نسف قارشی با 11 امتیاز اختلاف نسبت به لوکوموتیو در رده دوم قرار گرفته و در پایان این مسابقات نایب قهرمان شده است.

 

1163461

 

1163460


با توجه به شرایط موجود صعود الفتح عربستان می تواند به سود نماینده ایران باشد اما اگر تیم ازبکستانی به دور گروهی برسد، کار برای استقلال خوزستان سخت خواهد شد. خصوصا حالا که این تیم با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند و احتمال جدایی بازیکنانش هرروز بیشتر مربیان این تیم را نگران می‌کند.

دیدگاه‌ها