کد خبر : 1379840 | 24 آذر 1395 ساعت 09:20 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

بازتاب قرعه کشی لیگ قهرمانان در رسانه های حاشیه خلیج فارس

الوطن: گروه‌های دشوار برای نمایندگان قطر

با مشخص شدن گروه بندی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا رسانه های عرب حاشیه خلیج فارس بازتاب های گوناگونی به این مراسم انجام دادند.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از این رسانه ها روزنامه پرتیراژ الوطن بود که در گزارشی مفصل به بررسی گروه های چهارگانه غرب آسیا پرداخت و مدعی شد گروه های دشواری برای نمایندگان قطر در مرحله گروهی و پلی آف رقم خورده است.


در گزارش الوطن آمده است:« اگر به هر کدام از گروه های چهارگانه در غرب آسیا نگاه کنید، متوجه می شوید که نماینده های قطر اصلا کار آسانی پیش رو ندارند؛ به خصوص در گروه الریان مدافع عنوان قهرمانی که باید مقابل دو تیم قدرتمند و پرطرفدار پرسپولیس ایران و الهلال عربستان به میدان برود. همچنین السد دیگر تیم آماده این روزها در پلی آف حریفی سرسخت همچون استقلال ایران را پیش رو دارد که عبور از این مرحله نیز آسان نخواهد بود».


الوطن در تکمیل گزارش خود نوشت: «دو نماینده حاضر در مرحله گروهی لخویا و الریان و همچنین دو نماینده پلی آفی السد و الجیش باید ثابت کنند با در اختیار داشتن مجموعه ای از بهترین بازیکنان و مربیان می توانند در سطح اول رقابت های قاره ای رقابت کنند و با نتایج و عملکرد خوب خود به تیم ملی در راه رسیدن به جام جهانی کمک کنند چون بیشتر ملی پوشان را در اختیار دارند».

 

1163637

دیدگاه‌ها