کد خبر : 1380258 | 25 آذر 1395 ساعت 17:41 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

مرفاوی: شاید تمام مجموعه ادامه ندهد

سرمربی صبای قم شرایط تیمش را اسف‌بار دانست و عنوان کرد اگر مشکلاتشان برطرف نشود قطعا به مشکل برمی‌خورند.

مرفاوی: شاید تمام مجموعه ادامه ندهد

صمد مرفاوی در نشست خبری پس از بازی با صبای قم گفت: قبل از این مسابقه صحبت‌ها و شرایطمان را گفته بودم؛ گفتم هیچکس به داد تیم ما نمی‌رسد؛ به لحاظ فنی دار و ندار ما همین بود و بچه‌ها از دقیقه یک کارشان را کردند و زحمت کشیدند ولی توانایی اینکه بتوانیم به گل برسیم را نداشتیم؛ خط دفاع و هافبک ما نسبت به بازی قبل بهتر بودند ولی نتوانستیم کاری که می‌خواهیم انجام دهیم.


او ادامه داد: نفت تیم فیزیکی است و سعی کرد از ضربات آزاد بهره ببرد و پشت محوطه جریمه خطا بگیرد؛ دیدید که در ضربات ایستگاهی خطرناک ظاهر شدند و این یک حسن و شاخصه تیم است که می‌تواند از آن بهره ببرد؛ به تیم نفت تبریک می‌گویم و امیدوار هستیم بازیکنان ما دوباره به شرایط خوبشان برگردند تا در دیدارهای آینده صبا موفق شود.


سرمربی صبای قم درمورد اشتباه لک گفت: گل امروز که خوردیم از روی ضربه آزاد بود و از همان استفاده کردند؛ در همین زمین یادگار قم روی این مسئله کار کرده بودیم؛ دروازه‌بان ما می‌توانست این توپ که سخت هم نبود را دفع کند ولی شاید شانس یار نبود؛ موقعیت خطرناکی روی دروازه ما ایجاد نشد و بالاخره روی ضربه آزاد اشتباه کردیم و گل خوردیم.


مرفاوی یادآور شد: با این شرایط کل مجموعه شاید نتواند ادامه دهد؛ آقای دایی سال قبل اینجا بود و دیدید وقتی در نیم‌فصل اسپانسر رفت چه مشکلاتی داشت؛ آقای دایی کاملا مشکلات صبا را می‌دانند ولی امسال مشکلات صبا چندین برابر شد؛ اگر قرار بود مشکلات صبا حل شود تا الان برطرف می‌شد، نه اینکه از 20-19 تیرماه تاکنون کمکی صورت نگیرد؛ مدیرعامل و همکارانشان به سختی و برای آبروی این استان تلاش و آبروداری می‌کنند.


سرمربی صبای قم درخصوص مشکلات صبا گفت: این تیم باید تقویت شود ولی ما مشکل مالی داریم؛ بنابر این در همین نیم‌فصل اول باید راهکاری صورت گیرد تا وضعیت مالی صبا بهتر شود.

دیدگاه‌ها