کد خبر : 1380547 | 26 آذر 1395 ساعت 22:40 | 101.8K بازدید | 0 دیدگاه

رادو به نیمکت پرسپولیس برمی‌گردد (عکس)

کروات پرسپولیس با عملکردی که در دو بازی اخیر این تیم به نمایش گذاشته دوباره نیمکت‌نشین خواهد شد.

به گزاش "ورزش سه"، مصدومیت علیرضا بیرانوند فرصت را در اختیار بوژیدار رادوشوویچ که نیمکت‌نشین ثابت دروازه‌بان ملی‌پوش قرمزها بود قرار داد تا در بازی هفته دهم لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان به ترکیب اصلی برسد.


بوژیدار در سه مسابقه پیاپی برابر صنعت نفت، پیکان و ماشین‌سازی کلین‌شیت کرد و نمایش نسبتا خوبی داشت اما ضعف او در دیدار با پدیده که یک گل خورد و همچنین امروز مقابل ذوب‌آهن که گل بدی از فاصله دور دریافت کرد انتقادی به این دروازه‌بان کروات وارد آورد و پرسپولیسی‌ها بیشتر نبود بیرانوند را احساس کردند.


بیرانوند در تمرینات قبل از بازی با ذوب‌آهن تاحدودی به شرایط بازی برگشته بود ولی برانکو ایوانکوویچ ترجیح داد یک هفته دیگر به دروازه‌بان ملی‌پوش تیمش استراحت دهد تا آسیب‌دیدگی او به طور کامل برطرف شود و مجددا از رادو در ترکیب اصلی استفاده کند اما این تصمیم او به ضرر تیمش شد و آنها از ذوب‌آهن شکست خوردند.


با این اتفاقات و دو گلی که رادو در دو مسابقه اخیر خورد و آمار دفاعی پرسپولیس را خراب کرد به نظر می‌رسد دوران حضورش در ترکیب اصلی به سرآمده و از هفته آینده مقابل سیاه‌جامگان بیرانوند دوباره وارد زمین می‌شود.

 

1164225

دیدگاه‌ها