کد خبر : 1380651 | 27 آذر 1395 ساعت 15:44 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

انصاری روی فرجی خطا کرد، داور پنالتی گرفت

بغلانی: باید 6 -3 فولاد را می‌بردیم

صنعت نفت آبادان در دیدار مقابل فولاد با 3گل دومین شکست سه گله خود را تجربه کرد.

بغلانی: باید 6 -3 فولاد را می‌بردیم

به گزارش "ورزش سه"، حسین بغلانی درباره باخت مقابل فولادخوزستان گفت: «3 گل خوردیم اما باید 6 گل می زدیم و باید گفت 3 گل به لطف داور دریافت کردیم. خطای پنالتی ای که گرفته شد اصلا درست نبود، یک گل ساسان انصاری هم با خطای او روی فرشاد فرجی حاصل شد. داور با لطفی که به صنعت کرد 3 موقعیت به حریف داد.»


وی در ادامه افزود: «خیلی خوب بازی کردیم. نیمه اول می توانستیم 3 گل به ثمر برسانیم، اگر فقط یکی از توپ هایمان گل می شد نتیجه برعکس می شد 3 ـ صفر یا 4 ـ صفر به نفع ما می شد، فولاد تیم خوبی است اما چیزی که ما در آنالیز از آنها دیدیم خیلی فراتر از آنچه در زمین با آن مواجه شدیم بود. ما خیلی سرتر از فولاد بودیم. در 3 گلی که خوردیم نه تیم، نه دروازه و نه دفاع مقصر بودند. اعتقاد دارم در هر سه گل داوری مقصر بود.»


او درباره دومین باخت سه گله شان می گوید: «فوتبال است دیگر و پیش می آید؛ پرسپولیس هم یک گل از ذوب آهنی که انتهای جدول بود می خورد و خودش را به رتبه سوم می کشاند یا سپاهانی که در انتهای جدول بود و همه می گفتند نمی تواند خودش را جمع کند، تراکتور را در تبریز شکست می دهد. این اتفاقات در فوتبال طبیعی است. باز هم می گویم ما به داوری باختیم نه به فولاد.»


او در جواب این سوال که "با توجه به نزدیک شدن نیم فصل و فرصت تقویت تیم ها، آیا صنعت می تواند در لیگ برتر ماندگار باشد" پاسخ داد: «مربی ای داریم که واقعا جزو بهترین مربیان لیگ است، خودم به شخصه اگر مدیرعامل باشم برنامه 3، 4 ساله به او می دهم چون فنی ایشان خیلی قوی است و می تواند تیم را جمع و جور کند. یک سری اتفاقات در هر تیمی رخ می دهد شما نگاه کنید عبدالله ویسی سال گذشته تیم استقلال خوزستان را قهرمان کرده و به تیم بزرگی مثل سپاهان با بازیکنان بزرگ می آید اما تا هفته دهم نمی تواند نتیجه بگیرد و بعد از آن با نتایج خوبی که کسب می کند خودش را بالا می کشد. ما مربی ای داریم که با حضورش می توانیم در پایان لیگ به رتبه هشتم و نهم دست پیدا کنیم.»


کاپیتان صنعت در ادامه افزود: «برنامه مان این است که امسال در لیگ برتر بمانیم و سال آینده به حضور در جمع مدعیان فکر خواهیم کرد، اگر برنامه ریزی خوبی صورت گیرد، می توانیم سهمیه آسیایی را هم کسب کنیم. ما امسال محروم و مصدوم زیاد داشتیم؛ تیم ما 3، 4 هفته ای است که حداقل با یک بازیکن مصدوم یا محروم مواجه می شود اگرچه با همه این اوصاف چیزی از ارزش های ما کم نمی شود و می توانیم خودمان را جمع و جور کنیم.»

دیدگاه‌ها