کد خبر : 1380695 | 27 آذر 1395 ساعت 17:00 | 67K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

رئال در آستانه رسیدن به یک رکورد جهانی

رئال مادرید فردا این فرصت را دارد تا با قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها، تعداد افتخارات جهانی خود را به 5 برساند و با تیم ملی برزیل برابر کند.

رئال در آستانه رسیدن به یک رکورد جهانی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا در آستانه کسب یک افتخار دیگر قرار دارد. کهکشانی ها می توانند با پیروزی بر کاشیما در فینال جام جهانی باشگاه ها، به سومین جام خود در سال 2016 دست یافته و تعداد قهرمانی های خود در این تورنمنت را به 5 برسانند.

بدین ترتیب آنها از میلان جدا شده و به رکورد 5 قهرمانی جهانی تیم ملی برزیل خواهند رسید.

 

 

1164383

 

 

رئال اولین بار سال 1960 در اولین دوره جام بین قاره ای ( جام جهانی باشگاه ها سابق به صورت تک بازی بین قهرمان جام باشگاه های اروپا و آمریکای جنوبی برگزار می شد) موفق شد پناریول اروگوئه را در دور بازی رفت و برگشت 5-1 شکست داده و قهرمان شود. رئال قهرمان اروپا بود و پناریول قهرمان آمریکای جنوبی.

 

38 سال بعد رئال توانست در جام بین قاره ای با نتیجه 2-1 بر واسکودوگامای برزیل غلبه کرده و دومین بار جام را بالای سر ببرد. سال 2000 اما رئال از بوکا شکست خورد ولی سال 2002 توانست با شکست الیمپیا برای سومین بار فاتح این رقابت ها شود.

 

رئالی ها سال 2014 نیز در مراکش با شکست سن لورنزوی آرژانتین، چهارمین عنوان قهرمانی جهانی خود را به دست آوردند.

رئال در حال حاضر این رکورد را با میلان ایتالیا مشترک است اما فردا فرصت دارد تا به تنهایی پرافتخارترین تیم باشگاهی دنیا شود.

 

رئال در لالیگا با 32 قهرمانی پرافتخارترین تیم است، 11 بار قهرمان لیگ قهرمانان شده و 2 بار نیز قهرمانی جام یوفا را در ویترین افتخارات خود دارد.

 

دیدگاه‌ها