کد خبر : 1380748 | 28 آذر 1395 ساعت 00:08 | 15.1K بازدید | 4 دیدگاه

یوونتوس 1-0 رم؛ بیانکونری، دست نیافتنی شد

یوونتوس با پیروزی 1-0 مقابل رم در مهمترین دیدار این هفته سری A، فاصله اش با جالوروسی در صدر جدول را به 7 امتیاز افزایش داد.

یوونتوس 1-0 رم؛ بیانکونری، دست نیافتنی شد

 

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار شاگردان مکس آلگری با یک شروع خوب، توانستند در همان پانزده دقیقه ابتدایی بازی به گل برسند و در نهایت با همین تک گل، سه امتیاز بازی را از آن خود کنند.

 

یوونتوسی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی یکی دو موقعیت نصفه و نیمه هم داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند.

 

اما برتری این تیم سرانجام در دقیقه 14 به ثمر نشست و گونسالو ایگواین دروازه حریف را باز کرد. روی همکاری با سامی خدیرا، ایگواین پشت محوطه جریمه رم صاحب توپ شد و بعد از پشت سر گذاشتن یکی از مدافعان حریف، با شوتی تماشایی، دروازه را باز کرد.

 

1164475

 

بعد از این گل رمی ها پیش کشیدند اما ایگواین می توانست در دقیقه 20 برتری یوونتوس را به دو گل افزایش بدهد اما مانولاس اجازه کار به او نداد.

 

تلاش رمی ها برای رسیدن به گل تساوی ادامه داشت و بازیکنان این تیم بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما این تیم میزبان بود که موقعیت های خطرناک تری ایجاد می کرد؛ از جمله در دقیقه 37 که روی یک ضربه کرنر، ضربه والی تماشایی ایگواین می توانست به گل دوم یوونتوس منجر شود اما واکنش خوب شزنی، مانع از باز شدن دروازه جالوروسی برای بار دوم شد.

 

در دقایق پایانی هم رمی ها به تلاش شان برای رسیدن به گل تساوی ادامه دادند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

 

در نیمه دوم هم یوونتوسی ها شروع بهتری داشتند و  مانژوکیچ می توانست در دقیقه 51 دروازه شزنی را باز کند اما در ضربه نهایی موفق نبود.

 

در ادامه بار دیگر رمی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 66 به گل تساوی برسند اما حضور به موقع روگانی، دروازه بیانکونری را نجات داد.

 

در دقایق پایانی بازی حملات دو تیم شدت گرفت و موقعیت های خطرناکی روی دروازه دو تیم ایجاد شد اما در نهایت هیچ یک از موقعیت ها تبدیل به گل نشد و یوونتوس با همان تک گل ایگواین، توانست به سه امتیاز این دیدار برسد.

دیدگاه‌ها