کد خبر : 1380931 | 28 آذر 1395 ساعت 19:15 | 98.4K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال امسال بهتر از پارسال است

انصاری: پرسپولیس و تراکتورسازی قهرمان نیستند!

هافبک استقلال اعتقاد دارد تراکتورسازی و پرسپولیس قهرمانان های لیگ برتر نیستند و تیم های دیگر هم می توانند در رقابت قهرمانی حضور پیدا کنند.

انصاری: پرسپولیس و تراکتورسازی قهرمان نیستند!

جابر انصاری به "ورزش سه" گفت که گلزنی با ضربه سر ربطی به قد بلند ندارد و مهم جایگیری یک بازیکن در موقعیت گلزنی است.


قبول داری که شکست برابر تراکتورسازی برنامه های شما را برای رسیدن به صدر جدول به هم ریخت؟
این حرف شما درست است و ما فرصت بسیار خوبی را از دست دادیم. با این حال ما شرایط خوبی داریم و در هفته های گذشته امتیازهای خوبی جمع کرده ایم. این را هم در نظر بگیرد که قرار نیست ما در تمام بازی ها پیروز شویم. هر تیمی در بعضی از بازی ها نمایش خوبی ندارد و ما هم در بازی با تراکتورسازی خوب نبودیم.


فکر می کنی با این شرایط استقلال می تواند برای قهرمانی تلاش کند؟ 
کسی فکرش را نمی کرد اما پرسپولیس و تراکتورسازی در یک هفته شکست خوردند و این موضوع باعث شد شانس ما برای رسیدن به صدر جدول بیشتر شود. خیلی ها فکر می کنند پرسپولیس و تراکتورسازی تنها تیم هایی هستند که برای قهرمانی تلاش می کنند ولی من می گویم از هم اکنون این موضوع قطعی نشده است و نباید در مورد این مسائل به صورت قطعی صحبت کرد. حتما تیم های دیگری هم هستند که می توانند معادلات قهرمانی را به هم بزنند.

 


اما امسال پرسپولیس و تراکتورسازی خیلی کم امتیاز از دست می دهند و این کار استقلال را برای رسیدن به صدر جدول سخت می کند. این موضوع را قبول نداری؟
مطمئن هستم در نیم فصل دوم بازی ها خیلی سخت تر می شود و تیم هایی هستند که یقه پرسپولیس و تراکتورسازی می گیرند. ما هم در نیم فصل دوم نقاط ضعف خود را برطرف می کنیم و خودمان هم می دانیم که فرصتی برای اشتباه کردن نداریم. همانطور که کسی فکرش را نمی کرد در این هفته پرسپولیس و تراکتورسازی شکست بخورند، بازهم از این اتفاق ها خواهد افتاد.


تو تا حالا در 4 گلی که برای استقلال زده ای، 8 امتیاز برای این تیم به دست آورده ای. گل های حساس تو اتفاقی است؟
نه این که من به این موضوع فکر کنم درست نیست. در تمام بازی ها تلاش می کنم بهترین عملکردم را داشته باشم و از موقعیت هایم بهترین استفاده را بکنم و خدا را شکر این اتفاق برای من افتاده است. 


تفاوت استقلال امسال و پارسال از نظر تو در چیست؟
من فکر می کنم پارسال ما در دو جام مدعی بودیم و اتفاق هایی افتاد که نتوانستیم جام بگیریم اما در این فصل نقاط ضعف مان را برطرف کردیم. ما 70 تا 80 درصد تیم مان تغییر کرده و طبیعی است که زمان می برد که به مرز هماهنگی کامل برسیم.

 


از نظر تو استقلال امسال بهتر است یا فصل گذشته؟ 
من فکر می کنم ما این فصل تمام نقاط ضعف فصل گذشته خود را تقویت کرده ایم و به همین دلیل از فصل گذشته تیم بهتری هستیم و البته بهتر هم بازی می کنیم. با این حال من فکر می کنم فصل گذشته هم تیم ما بسیار خوب بازی می کرد و با بدشانسی نتوانستیم قهرمان شویم. امسال می خواهیم برای هواداران جام بیاوریم تا دل هواداران مان را شاد کنیم.


تو با وجود قد  کوتاهی که داری در این فصل 3 گل از 4 گل خود را با ضربه سر زده ای. دلیل این موضوع چیست؟
ضربه سر زدن به قد بلند ربطی ندارد و به جایگیری ارتباط دارد. من هم در موقعیت های مختلف سعی می کنم جایگیری خوبی داشته باشم. شما می بینید که مهاجم قد بلند زیادی وجود دارند اما چون جایگیری خوبی ندارند نمی توانند خوب ضربه سر بزنند.


در مورد بازی با نفت صحبت کن. فکر می کنی شناخت منصوریان از بازیکنان نفت در نهایت به نفع شماست؟
همانطور که آقای منصوریان از آنها شناخت دارد، بازیکنان نفت هم ایشان را می شناسند و آنها انگیزه زیادی دارند که خود را به سرمربی تیم سابق شان نشان بدهند. بازی بسیار سخت است ولی ما برای قهرمانی باید این تیم را شکست بدهیم. جام حذفی راه ساده تر رسیدن به آسیا است و ما به راحتی آن را از دست نمی دهیم.

دیدگاه‌ها