کد خبر : 1380971 | 28 آذر 1395 ساعت 22:56 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

توره: ما باهوش تر از آرسنال بودیم

یحیی توره، ستاره منچسترسیتی، معتقد است که این تیم با پیروزی 2-1 مقابل آرسنال، نشان داد که می خواهد به صدر جدول لیگ برتر برگردد.

توره: ما باهوش تر از آرسنال بودیم

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار امروز در ورزشگاه اتحاد، آرسنال با گل دقیقه 4 تئو والکات پیش افتاد اما گل های لروی سانه و رحیم استرلینگ، یک پیروزی شیرین را برای سیتی رقم زد. علی رغم این پیروزی، سیتی همچنان 7 امتیاز با چلسی صدرنشین فاصله دارد اما توره تاکید کرد که تیمش با نمایش امشب، نشان داد که می تواند در بالاترین سطح مبارزه کند.

 

او به خبرنگاران گفت:" نمایش درخشانی بود. ما به این تمرکز و به این نوع شور و اشتیاق نیاز داریم تا بتوانیم به صدر برسیم. آرسنال از ابتدای فصل تا اینجا تیم درخشانی بود اما ما خیلی خوب کار کردیم.

 

در نیمه اول، وقتی آنها چند موقعیت داشتند، شرایط دشوار بود اما ما از نظر دفاعی فوق العاده بودیم.

 

 

1164654

 

 

فکر می کنم در نیمه دوم، ما اشتیاق بیشتری داشتیم و در نهایت از موقعیت های مان بهتر استفاده کردیم. کلچی ایهیناچو و استرلینگ درخشان ظاهر شدند و باعث بهتر شدن نمایش تیم شدند.

 

در نیمه دوم ما تهاجمی تر بودیم و کاملا بر بازی تسلط داشتیم. فکر می کنم شایسته پیروزی بودیم. ما باهوش تر بودیم. آرسنال در ضدحملات خیلی خطرناک است؛ وقتی که توپ را به تئو والکات و الکسیس سانچس می رسانند. آنها بازیکنان بسیار باهوشی هستند اما فکر می کنم دفاع ما خیلی خوب کار کرد.

 

اما ما هم یک مهاجم فوق العاده مانند رحیم را در جلوی زمین داریم که خیلی خیلی خوب کار کرد."

 

دیدگاه‌ها