کد خبر : 1381026 | 29 آذر 1395 ساعت 11:07 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

لطفی: ایمان دارم سپاهان را می‌بریم

ساپیا در دربی خودروسازان با توجه به انجام بازی زیبا بازنده این دیدار شد و آنها باید در هفته پیش رو در رقابت‌های جام‌حذفی به مصاف سپاهان بروند.

لطفی: ایمان دارم سپاهان را می‌بریم

به گزارش "ورزش سه"، سعید لطفی مدافع سایپا درباره دیدارشان مقابل پیکان گفت: نیمه اول ما روی بازی مسلط بودیم و چند موقعیت خوب داشتیم که به گل تبدیل نشد. نیمه دوم تمرکز نداشتیم و پیکانی‌ها هم از این موضوع استفاده کردند و در 7، 8 دقیقه ابتدایی نیمه دوم به گل رسیدند که هرچه تلاش کردیم نتوانستیم آن را جبران کنیم. فکر می‌کنم عادلانه این بود که حداقل نتیجه مساوی شود. ما در آن بازی خوب بازی کردیم ولی متاسفانه روی غافلگیری گل خوریم. در کل بازی‌ای که اصلا نباید می‌باختیم را متاسفانه باختیم.


او درباره رویارویی‌شان با سپاهان در رقابت‌های جام‌حذفی می‌گوید: تجربه حضور در سپاهان را دارم و فوتبالم را از باشگاه و مجموعه سپاهان شروع کردم و همیشه خودم را مدیون این باشگاه می‌‌دانم. تیم سپاهان تیمی است که شخصیت خاصی در فوتبال ایران دارد، اکنون بسیاری معتقدند این تیم  افت کرده و در شرایط ایده‌آل چند سال گذشته‌اش نیست اما من موافق چنین قضیه‌ای نیستم چراکه سپاهان همیشه سپاهان است حتی اگر بدترین شرایط را داشته باشد. آنها در بدترین شرایط و روزهایشان هم می‌توانند مقابل هر تیمی رقیب سختی باشند.


وی در ادامه افزود: آنها در مقابل تراکتورسازی نتیجه خوبی گرفتند و روحیه خوبی برای رویارویی با ما دارند. دیدارمان در اصفهان مقابل آنها یک بازی سخت است. اگرچه مجموعه سایپا تصمیم گرفته در این دیدار شرایطش را مساعد کند و ایمان داریم که می‌توانیم از سد آنها گذر کنیم. قطعا بازی خوبی مقابل آنها به نمایش خواهیم گذاشت تا به مرحله بعدی جام‌حذفی صعود کنیم.


سایپا در اکثر دیدارهایش با اصفهانی‌ها آن هم در اصفهان با مشکل مواجه شده این دیدار هم به همین منوال خواهد بود؛ لطفی گفت: بازی کردن مقابل تیم‌های اصفهانی در فولادشهر همیشه سخت است اما این دیدار اولین بازی‌ای است که مقابل سپاهان در ورزشگاه نقش جهان انجام می‌دهیم و فکر می‌کنم یک سنت‌شکنی پیش می‌آید و در آنجا نتیجه خوبی را کسب می‌کنیم و با برد از زمین خارج می‌شویم.

 

دیدگاه‌ها