کد خبر : 1381126 | 29 آذر 1395 ساعت 17:07 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

هافبک دفاعی ام اما...

اسدی: دوست دارم به استقلال گل بزنم

رضا اسدی توانسته با درخشش در 7 بازی خود برای تیم علی دایی تاثیرگذار باشد و پدیده این فصل نفت تهران لقب بگیرد.

اسدی: دوست دارم به استقلال گل بزنم

گزارش "ورزش سه"، رضا اسدی بازیکن جوان تیم فوتبال نفت درباره گلزنی‌اش در دو بازی اخیر گفت: «تیم ما غالبا هجومی بازی می‌کند و همین موضوع تیم‌هایی که مقابل ما بازی می‌کنند را دچار مشکل می‌کند. گل‌هایی که در این چند بازی به ثمر رساندم زحمات بچه‌های تیم است اگرچه لطف خدا شامل حالم شد و توانستم در بازی‌های تاثیرگذار برای تیمم گل بزنم. امیدوارم باز هم در ادامه رقابت‌هایمان بتوانم عملکرد موثری داشته باشم.»


او با حضور در 7 بازی لیگ برتر و جام‌حذفی در خصوص گلزنی اش در دو دیدار پایانی گفت: «پیش از آنکه مقابل گسترش فولاد و صبا گلزنی کنم در دیدارمان در جام‌حذفی مقابل نساجی گلزنی کردم بعد از آن در دو بازی استقلال‌خوزستان و سایپا حضور نداشتم. با نظر آقای دایی در دیدار مقابل گسترش و صبا به میدان رفتم، اگرچه در پست هافبک دفاعی به میدان می‌روم اما تمام تلاشم را خواهم کرد تا جواب اعتماد آقای دایی را در ادامه رقابت‌های لیگ بدهم.»

 

وی در خصوص دیدارشان مقابل استقلال در جام‌حذفی افزود: «یکی از حساس‌ترین رقابت‌هایمان بازی مقابل استقلال است، استقلال یکی از محبوب‌ترین تیم‌های فوتبال ایران است. قطعا انگیزه‌‌ام برای گلزنی در این دیدار به نسبت سایر بازی‌ها بیشتر است اما مهمتر از آن پیروزی نفت در این رویارویی است. اگرچه باز هم می گویم که پستم هافبک دفاعی است و نفت مهاجمان گلزن خوبی دارد و مطمئنا با تلاش و تمرکز بالا در این دیدار گلزنی خواهند کرد. البته باز هم می‌گویم که گلزنی در این دیدار برایم مهم نیست فقط به پیروزی نفت فکر می‌کنم.»

 

نفت بعد از رویارویی با استقلال دیداری سخت با تراکتور پیش‌رو دارد. هافبک این تیم در این‌باره می‌گوید: «اول باید تمرکزمان را روی بازی با استقلال بگذاریم و برنده این دیدار باشیم و به مرحله بعد صعود کنیم. البته نباید تنها به پیروزی مقابل آبی‌پوشان قناعت کنیم و دیدار تراکتور را از یاد ببریم چراکه آن دیدار هم به نسبت سخت است و ما باید تمام تلاشمان را به کار ببندیم تا از اشتباهات دیدارهای گذشته‌مان درس بگیریم و در هر دو بازی پیش‌رویمان مقابل استقلال و تراکتورسازی برنده میدان باشیم.»

دیدگاه‌ها