کد خبر : 1381136 | 29 آذر 1395 ساعت 17:48 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

گلم تقدیم مسجد سلیمان و مشهدی‌ها؛

عسگری: دوست‌داشتم مقابل‌پرسپولیس بازی‌کنم

عباس عسگری، بازیکن تیم سیاه جامگان می گوید که تیم سیاه جامگان در بازی مقابل پرسپولیس با کسب امتیاز از زمین مسابقه خارج خواهد شد.

عسگری: دوست‌داشتم مقابل‌پرسپولیس بازی‌کنم

عباس عسگری، بازیکن تیم سیاه جامگان در مورد پیروزی برابر ماشین سازی و تک گل پیروزی بخش خود به خبرنگار "ورزش سه" گفت: بازی خیلی سختی بود که خدا را شکر موفق شدیم پیروز از زمین مسابقه خارج شویم. در این بازی همه بچه ها زحمت کشیدند و خوشبختانه من موفق شدم ضربه نهایی را به گل تبدیل کنم. خوشحالم که موفق شدم این گل را به ثمر برسانم و گلم را به مشهدی ها و مسجد سلیمانی ها تقدیم می کنم.»

 

وی در خصوص اخراج مستقیم در این دیدار و از دست دادن دیدار برابر پرسپولیس ادامه داد: «فکر می کنم اخراج اشتباه بود چون من هیچ تماسی با بازیکن حریف و صورتش نداشتم. خیلی دوست داشتم مقابل پرسپولیس بازی کنم ولی متاسفانه در این دیدار حضور ندارم و از بیرون حامی سایر بازیکنان هستم. مطمئن باشید تیم ما با امتیاز از ورزشگاه آزادی خارج می شود.»

 

عسگری در مورد کار کردن با خداداد عزیزی و قرار گرفتن در مقابل فرهاد کاظمی عنوان داشت: «فرهاد کاظمی برای ما خیلی زحمت کشید؛ به هر حال شرایط ادامه همکاری با ایشان فراهم نشد. خداداد عزیزی هم از زمانی که به تیم اضافه شده تاثیر زیادی روی بازیکنان داشته و با همین روند امیدواریم که در نیم فصل دوم نتایج بهتری بگیریم.»

دیدگاه‌ها