کد خبر : 1381143 | 29 آذر 1395 ساعت 18:03 | 70.4K بازدید | 0 دیدگاه

اولین گام منصوریان برای جذب شماره 10؛

مذاکره استقلال با مدیر برنامه‌های شهباززاده

باشگاه استقلال با فرستادن نماینده ای به ترکیه بعد از ظهر دوشنبه جلسه ای با مدیر برنامه های این بازیکن برگزار کرده است.

مذاکره استقلال با مدیر برنامه‌های شهباززاده

به گزارش "ورزش سه"، سجاد شهباززاده هدف اصلی منصوریان در فصل نقل و انتقالات است تا آبی ها با جذب این بازیکن بتوانند مشکل گلزنی خود در خط حمله را برطرف کنند.


هر چند علیرضا منصوریان در آخرین نشست خبری خود اعلام کرد که صحبت کردن از لیست ورود و خروج این باشگاه در حالیکه 2 دیدار تا پایان نیم فصل باقی مانده، امری غیر حرفه ای است و سید رضا افتخاری مدیرعامل آبی ها هنوز درخواست رسمی این باشگاه برای جذب شهباززاده را امضا نکرده، اما نماینده مدیرعامل استقلال این روزها برای صحبت درباره شرایط این بازیکن در ترکیه حضور دارد و امروز بعد از ظهر جلسه ای با مدیر برنامه های شهباززاده برگزار کرده است.

 

نماینده استقلال با حضور در ترکیه بعد از ظهر دوشنبه جلساتی را با مدیر برنامه های این بازیکن برگزار کرده تا آخرین شرایط این بازیکن را جویا شود. با توجه به قرارداد این بازیکن با باشگاه آلانیا اسپور ترکیه و محدودیت مالی استقلال برای پرداخت رقم رضایت نامه شهباززاده، نماینده استقلال در این جلسه با مدیربرنامه های این بازیکن درباره شرایط جدایی شهباززاده به گفت و گو پرداخته است.

 

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال در نیم فصل اول به خوبی خلا یک بازیکن با خصوصیات شهباززاده را چشیده و به همین دلیل علاقه زیادی دارد تا این مهاجم گلزن را به ترکیب آبی ها بازگرداند اما همچنان سرنوشت این بازیکن مشخص نیست و آبی ها باید تا پایان نیم فصل سوپر لیگ ترکیه منتظر تصمیم جدید باشگاه آلانیا اسپور و سجاد شهباززاده، بمانند.

دیدگاه‌ها