کد خبر : 1381239 | 30 آذر 1395 ساعت 00:23 | 28.6K بازدید | 1 دیدگاه

اورتون 0-1 لیورپول؛ رستگاری قرمزها در 90+4

لیورپول در دیداری خارج از خانه از هفته هفدهم لیگ برتر مقابل رقیب همشهری اش، اورتون با نتیجه 1-0 به پیروزی رسید و به رتبه دوم جدول صعود کرد.

اورتون 0-1 لیورپول؛ رستگاری قرمزها در 90+4

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار که در گودیسون پارک، ورزشگاه خانگی اورتون برگزار شد، دو تیم تا دقایق پایانی بدون گل مساوی بودند اما شاگردان کلوپ با زدن گل برتری در چهارمین دقیقه از وقت های تلف شده، به سه امتیاز این دیدار رسیدند.

 

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی ابتکار عمل را در دست داشت اما بازیکنان این تیم نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه لیورپول ایجاد کنند.

 

در ادامه بازی متعادل تر شد و لیورپولی ها هم تا اندازه ای پیش کشیدند اما این اورتون بود که می توانست در دقیقه 23 به گل برسد ولی حضور به موقع کلاوان دروازه قرمزها را نجات داد.

 

 

1164893

 

 

در دقایق پایانی نیمه اول لیورپولی ها موقعیت های بهتری داشتند و روی دو موقعیت، اوریگی و فیرمینو می توانستند دروازه استکلنبرگ را باز کنند اما ضربات آنها راهی به چهارچوب پیدا نکرد.

 

در دقیقه 44، روی یک ضربه کرنر، چیزی نمانده بود که ضربه سر فونس موری، به گل اول بازی برای اورتون تبدیل شود اما این موقعیت هم از دست رفت تا نیمه اول بدون گل به پایان برسد.

 

نیمه دوم را اورتون بهتر آغاز کرد و در دقیقه 51، ضربات پیاپی مانه و کلاین، دروازه اورتون را به خطرانداخت اما باز هم توپ از خط دروازه عبور نکرد.

 

1164900

 

 

در ادامه بازی از سوی هر دو تیم فیزیکی تر دنبال شد و بازیکنان دو تیم چند بار با هم درگیر شدند. در حالی که به نظر می رسید این دیدار با تساوی بدون گل به پایان خواهد رسید، مانع  در چهارمین دقیقه از وقت های اضافه، دروازه اورتون را باز کرد.

 

روی ارسال استوریج و به هم ریختگی خط دفاعی اورتون بود که مانه توانست از توپ برگشتی استفاده کند و دروازه خالی را باز کند.

 

 

1164899

 

 

در دقایق پایانی باز هم این لیورپولی ها بودند که می توانستند به گل برسند اما این اتفاق رخ نداد و بازی با برتری 1-0 مردان کلوپ به پایان رسید.

دیدگاه‌ها