کد خبر : 1381355 | 30 آذر 1395 ساعت 15:50 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

میرشفیعیان: ورمزیار نیاز به حمایت دارد

مربی امید استقلال تهران عنوان کرد که صادق ورمزیار، مدیر آکادمی این باشگاه به تنهایی از آنها و تمام تیم‌های پایه حمایت می‌کند و لازم است پیشتیابی لازم از او صورت گیرد.

میرشفیعیان: ورمزیار نیاز به حمایت دارد

به گزارش "ورزش سه"، علی میرشفیعیان، کاپیتان سابق تراکتورسازی تبریز در مورد تصمیمش به پایان دادن به دوران بازی کردن گفت: خیلی دوست داشتم بیشتر بازی کنم ولی با شرایطی که در فوتبال ایران به وجود آمد و اینکه همه تیم‌ها ر‌وی به جوانگرایی آوردند، مجبور شدم خداحافظی کنم و در عرصه مربیگری فعالیت داشته باشم.


او ادامه داد: هر فوتبالیستی علاقه‌مند است در پایان دوران بازی به شغل مربیگری ادامه دهد که من هم از این قضیه مستثنی نبودم. مربیگری هم اینطور نیست تا فوتبال تمام شود مدرک بگیرید و کار خود را شروع کنید، ابتدا باید کسب تجربه کنیم که من هم خوشحال هستم طی دو سال و نیم اخیر این کار را انجام دادم و از رده‌های پایه نونهالان، نوجوانان و جوانان فعالیت داشتم و حالا هم در امید استقلال هستم.


مربی امید استقلال تهران با اشاره به نتایج درخشان‌شان گفت: تلاش و هماهنگی همه اعضای تیم مخصوصا آقای صاحب‌جمعی و تلاش زیاد آقای ورمزیار در شرایط سخت و کمبود امکاناتی که داریم موجب کسب این نتایج شد. شاید ما با 25 نفر سر و کار داشته باشیم ولی آقای ورمزیار با تمام رده‌های پایه که 150 نفر می‌شود، طرف است و هر رده‌ای از نونهالان تا امید از ایشان توقع دارند ولی واقعا او یک نفر است و باید باشگاه همراهشان باشد.


میرشفیعیان تصریح کرد: بازیکنان تلاش زیادی در کسب نتایج تیم داشتند و کادر فنی زحمات زیادی کشید تا موفقیت به دست بیاید. بچه‌های تیم فعل خواستن را صرف کردند و خدا را شکر نتایج خوبی گرفتیم.

دیدگاه‌ها