کد خبر : 1381646 | 01 دی 1395 ساعت 17:12 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

دایی به من کمک کرد بدون استرس بازی کنم

اسدی: می‌خواستیم در90دقیقه کار را یکسره کنیم

پدیده نفتی ها در بازی های اخیر در رابطه با دیدار این تیم برابر استقلال می گوید که تمام تلاش مان را به کار بستیم تا بتوانیم در 90 دقیقه به پیروزی برسیم ولی این شرایط مهیا نشد تا در وقت های اضافه بتوانیم به پیروزی برسیم.

اسدی: می‌خواستیم در90دقیقه کار را یکسره کنیم

به گزارش "ورزش سه"، رضا اسدی که در بازی های اخیر نفتی ها موفق شده نمایش دلپذیری از خود ارائه دهد در رابطه با بازی این تیم برابر استقلال گفت: این بازی در جام حذفی بود و حتما باید یک تیم پیروز می شد. بازی خیلی سخت و سنگین بود و هر دو تیم به دنبال پیروزی بودند، ما با تمام توانمان تلاش کردیم که در ٩٠ دقیقه بازی را ببریم ولی شرایط مهیا نشد. در وقت اضافه با اینکه عقب افتادیم ولی با غیرت بچه ها و تدبیر کادر فنی موفق شدیم استقلال را شکست بدهیم و به مرحله بعد صعود کنیم.

 

وی در ارتباط با اعتقاد دایی به جوان ها و حضور خود در ترکیب این تیم گفت: بله درست است. آقای دایی در گذشته هم بازیکنان جوان زیادی را به فوتبال کشور معرفی کردند و من هم خوشحالم که ایشان روی من نظر مثبت دارند. واقعا از علی آقا تشکر می کنم که به من خیلی کمک کردند که بتوانم راحت و بدون استرس بازی کنم و تمام تلاشم را انجام می دهم که با بازی های خوب جواب اعتماد ایشان را بدهم.

 

اسدی در رابطه با تعداد بازی هایی که با نفتی ها به میدان رفته است گفت: 5 بازی در لیگ و ٤ بازی در جام حذفی انجام دادم که همه بازی ها را در ترکیب اصلی حضور داشتم. مقابل تیم های نساجی، گسترش فولاد و صبای قم موفق به گلزنی شدم که خدا را شکر می کنم.

 

وی در پایان گفت: تشکر ویژه ای از دایی و مجموعه نفت دارم که به جوانان اعتماد  می کنند.

دیدگاه‌ها