کد خبر : 1381732 | 01 دی 1395 ساعت 23:19 | 24.8K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن 3-0 لایپزیش؛ رام شدن گاو خشمگین!

بایرن مونیخ با پیروزی 3-0 مقابل لایپزیش، به تنهایی در صدر جدول بوندس لیگا قرار گرفت.

بایرن 3-0 لایپزیش؛ رام شدن گاو خشمگین!

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار که بین دو تیم اول جدول بوندس لیگا برگزار شد، بایرنی ها با ارائه نمایشی برتر توانستند به پیروزی برسند و با سه امتیاز اختلاف نسبت به حریف، در صدر جدول قرار بگیرند.

بایرنی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی ابتکار عمل را در دست داشتند اما دفاع منسجم لایپزیش، مانع ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد.

 

حملات باواریایی ها ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 17 سرانجام این تیم به گل رسید. روی همکاری روبن و لام، این لواندوفسکی بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد. توپ برگشتی در مقابل دروازه به تیاگو آلکانتارا رسید و او هم با ضربه ای ساده، کار را تمام کرد.

 

 

1165291

 

 

فشار حملات بایرن بعد از این گل کاهش پیدا نکرد و این تیم 8 دقیقه بعد به گل دوم رسید. اشتباه نبی کیتا، ستاره خط میانی لایپزیش، یک موقعیت خوب را نصیب بایرنی ها کرد و در نهایت ژابی آلونسو، روی پاس تیاگو، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

 

1165293

 

در حالی که بازیکنان میهمان بعد از دریافت این دو گل کاملا سردرگم شده بودند، در دقیقه 30 شرایط برای این تیم دشوارتر شد. خطای شدید امیل فورسبرگ روی فیلیپ لام، یک کارت قرمز برای او به همراه داشت و به این ترتیب، لایپزیش 10 نفره شد.

 

1165298

 

بایرنی ها از این برتری نفری استفاده کردند و کاملا بازی را در اختیار گرفتند. حملات این تیم ادامه داشت تا اینکه در آخرین دقیقه از وقت های قانونی نیمه اول، خطای دروازه بان لایپزیش روی داگلاس کاستا، یک ضربه پنالتی نصیب بایرن کرد. لواندوفسکی پشت ضربه قرار گرفت و گل سوم را به ثمر رساند تا نیمه اول با حساب 3-0 به سود بایرن به پایان برسد.

 

1165299

 

در نیمه دوم هم بایرنی ها کاملا بر بازی تسلط داشتند و چندین بار تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفتند اما کم دقتی در زدن ضربات نهایی، مانع از رسیدن آنها به گل های بعدی شد. البته آنها یکی دو بار بدشانس بودند که توپ های شان با برخورد به تیر دروازه، تبدیل به گل چهارم نشد.

 

به این ترتیب در نیمه دوم توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با همان سه گل نیمه اول به پایان رسید.

دیدگاه‌ها