کد خبر : 1381766 | 02 دی 1395 ساعت 10:33 | 23.8K بازدید | 0 دیدگاه

تزریق هفته‌ای 200میلیون به استقلال خوزستان

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان با اشاره به حل مشکل اسپانسری این باشگاه، گفت: قرار شد از این به بعد از سوی گروه ملی به صورت هفتگی مبلغ 200 میلیون تومان به حساب باشگاه واریز شود.

تزریق هفته‌ای 200میلیون به استقلال خوزستان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، جواد نعمتی‌نژاد در دیدار استاندار با اعضای تیم فوتبال استقلال خوزستان با قدردانی از استاندار، اظهار کرد: این سرکشی فرصت خیلی خوبی است و جا دارد من از دکتر شریعتی که با وجود تمام مشکلات و مشغله کاری‌اش پیگیر کار ما نیز بوده است، قدردانی کنم.

 

وی افزود: استاندار برای حل مشکلات ما با مسوولان در تماس است تا وضعیت باشگاه را از شرایط فعلی خارج کند و من از طرف تمام مجموعه باشگاه از مساعدت‌ها و حمایت‌های مستمر او جهت بهتر شدن وضعیت‌مان قدردانی می‌کنم. 

 

 همچنین مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: مشکل اصلی استقلال خوزستان در حال حاضر مالی است که در این راستا با دوستان‌مان در گروه ملی و بانک ملی صحبت‌هایی صورت گرفت و مساعدت‌هایی هم شد و توافق‌نامه‌ای تنظیم کردیم تا مشکل اسپانسری‌مان حل شود. طبق این توافق‌نامه نیز قرار شد از این به بعد از سوی گروه ملی هفته‌ای 200 میلیون تومان به حساب باشگاه واریز شود.

 

 وی افزود: به هر حال مشکل اصلی ما این بود که از ابتدای فصل پولی به بازیکنان‌مان ندادیم، ضمن این که بازیکنان‌مان 24 درصد از مطالبات فصل گذشته‌شان را هم دریافت نکرده بودند.

 

نعمتی‌نژاد بیان کرد: تیم فصل گذشته قهرمان شد و توقعاتی هم برای بازیکنان ایجاد شد. تیم‌های دیگر نیز پیگیر بازیکنان ما هستند که ما از آن‌ها خواستیم که تا نیم فصل به ما فرصت دهند تا مشکل را حل کنیم و ان‌شاءالله پولشان را هم می‌دهیم. 

 

وی گفت: بازیکنان با ما دوست و رفیق هستند و ما تیم را بر اساس یک ارتباط عاطفی خوب ایجاد کردیم. به هر حال آن‌ها به من اعتماد کردند و با تیم قرارداد بستند و من هم بابت اعتمادشان به آن‌ها متمم قراداد دادم. شاید یکی، دو بازیکن از تیم بروند که این نیز طبیعی است ولی ما تلاش می‌کنیم که تا قبل از نیم‌فصل بتوانیم کمی از پول‌های بازیکنان را بدهیم و راضی‌شان کنیم که در تیم بمانند.

دیدگاه‌ها