کد خبر : 1381852 | 02 دی 1395 ساعت 17:19 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

مربی بلغار برخلاف ایرانی ها برای چهارمی و پنجمی خوشحالی نمی کند

لوکاس: استویچف بهترین گزینه است

پاسور سابق تیم ملی لهستان که حالا در لیگ ایران توپ می زند سابقه بازی زیر نظر بهترین مربیان دنیا را دارد و پس از اینکه سرمربی تیم ملی کشورش مشخص شد می گوید استویچف بهترین گزینه برای ایران خواهد بود چرا که تمام برنامه هایش را برای قهرمانی می چیند.

لوکاس: استویچف بهترین گزینه است

به گزارش "ورزش سه"، لوکاس ژیگالدو پاسور سابق تیم ملی والیبال لهستان که حالا در بانک سرمایه توپ می زند تجارب زیادی در میادین بین المللی دارد. او سال ها در کنار بهترین مربیان جهان کار کرده و در تیم ملی لهستان هم تحت نظر رائول لوزانو بوده و هم آندره آناستازی. او حالا در پاسخ به این سوال که کدام مربی بهترین انتخاب برای ایران خواهد بود می گوید: « قرار داد دی جورجی با فدراسیون والیبال لهستان چهار شنبه قطعی شد چون این قرار داد شامل دو بخش است که بند اول آن امضا شده بود و چهارشنبه هم متمم آن نهایی شد. بنابراین استویچف می تواند بهترین گزینه برای تیم ملی ایران باشد.»


ژیگالدو که رابطه نزدیکی با استویچف دارد در توصیف این مربی بلغار گفت:« او یک مربی جاه طلب و سختگیر است و همیشه به ایستادن روی سکو فکر می کند برعکس ایرانیان که برای چهارمی و پنجمی شادی می کنند. برنامه های استویچف فقط برای قهرمانی است و در این راه بیرحمانه تلاش می کند.»


لوکاس درباره میزان قرار داد مربیان اروپایی می گوید:« بهترین مربیان این قاره بین 8 تا 10 هزار یور برای مدتی که کار می کنند می گیرند.»


پاسور تیم بانک سر مایه در پاسخ به این پرسش که آیا دوست دارد به تیم ملی لهستان دعوت شود هم این طور پاسخ داد:«هدف تمام بازیکنان دنیا پوشیدن پیراهن تیم ملی است اما آنتیگا سرمربی قبلی تیم ملی لهستان دریژگا پاسور اصلی تیم ملی را به دلیل اینکه پدرش گزارشگر تلویزیون است و از سر مربی انتقاد کرده بود تنبیه کرد و لوماژ را پاسور فیکس قرار داد.»


لوکاس ژیگالدو در باره مربیان لهستانی نیز گفت:« مربیان خوبی داریم ولی مثل مربیان ایرانی تمایلی برای کار در خارج از کشور ندارند و حتی داوطلب سر مربیگری تیم ملی هم نمی شوند.»


وقتی از او خواسته شد درباره مربیان ایرانی اظهار نظر کند شانه هایش را بالا انداخت، لبخندی زد و هیچ نگفت.

دیدگاه‌ها