کد خبر : 1381859 | 02 دی 1395 ساعت 18:02 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

تعلل دوباره صدرنشین اصفهانی لیگ فوتسال

شاگردان رضا لک با از دست دادن امتیاز کامل مقابل مقاومت البرز اکنون مس سونگون را در 3 امتیازی خود می‌بینند.

تعلل دوباره صدرنشین اصفهانی لیگ فوتسال

به گزارش "ورزش سه"، بازی‌های دور برگشت لیگ برتر فوتسال امروز پیگیری شد که در یکی از مهم‌ترین آنها گیتی‌پسند اصفهان از ساعت 16 امروز در سالن پیروزی میزبان مقاومت البرز بود.


گیتی‌پسند تا هفته دهم صاحب 10 برد پیاپی شده بود اما در سه مسابقه پس از آن فقط 4 امتیاز گرفت و نتوانست به یکه‌تازی خود ادامه دهد و در طرف مقابل مس سونگون با ادامه نتایج درخشانش به آنها نزدیک شد.


صدرنشین اصفهانی لیگ برتر امروز هم برابر مقاومت غافلگیر شد و درحالی که انتظار می‌رفت آنها با برد نیم‌فصل دوم را شروع کنند به تساوی 3 بر 3 دست یافت و به امتیاز 35 رسید؛ احمد اسماعیل‌پور(2 بار) و علی‌اصغر حسن‌زاده گلزنان گیتی‌پسند بودند.


مس سونگون ورزقان نیز در دربی آذربایجان شرقی و باوجود اینکه نیمه اول آن بدون گل به اتمام رسید، در پایان موفق شد دبیری تبریز را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد که بابک اکبری(گل به خودی)، محمد درخشانی و مهرداد جابری گلزنان آن بودند.


مس با کسب این پیروزی 32 امتیازی شد و باوجود اینکه تا چند هفته قبل پیش‌بینی می‌شد گیتی‌پسند دست‌نیافتنی باشد به 3 امتیازی این تیم اصفهانی رسید.


ملی‌حفاری اهواز هم در روزی که می‌توانست 31 امتیازی شود در خانه مقابل شهروند ساری به نتیجه 2 بر 2 رسید و با کسب بیست و نهمین امتیاز در رده سوم باقی ماند؛ حسین فهیمی و پیمان حفیظی برای ملی‌حفاری و رضا امانی و مرتضی عظیمایی برای شهروند گلزنی کردند.


آذرخش بندرعباس با حمایت تماشاگران پُرشور خود و در بازی‌ای که با گل حمید پورجاوید یک بر صفر از طرح و توسعه الوند قزوین عقب بود با گل‌های محمد بنی‌سعدی(2 بار)، سینا احمدیان و امین نصرالله‌زاده نتیجه را جبران کرد و به برتری 4 بر یک دست یافت تا دو پله از قعر جدول بالاتر بیاید.


شاگران محسن حسن‌زاده در شهرداری ساوه نیز دست به کار بزرگی زدند و در تهران با نتیجه 5 بر 4 دانشگاه آزاد را مغلوب کردند؛ علی مروتی(2 بار)، محمد کوهستانی، سعید تقی‌زاده و محسن شنوفی گلزنان شهرداری ساوه بودند و گابو، هادی بافنده، دانیال گیولی و مصطفی ظریفیان هم موفق به باز کردن دروازه شهرداری شدند؛ تیم محسن حسن‌زاده با کسب این برد و امتیاز 21 به رده ششم جدول صعود کرد.

 

در آخرین دیدار این هفته نیز فرش‌آرا مشهد از ساعت 17:30 میزبان یاسین قم بود که با گل‌های قدرت بهادری و شهرام شریف‌زاده(پنالتی) در مقابل تک گل ناصر اطمینان صاحب برتری شد و موفق شد با صعود یک پله‌ای جای قمی‌ها که شرایط خوبی طی هفته‌های اخیر نداشتند را در رده نهم جدول بگیرد.

 

دیدگاه‌ها