کد خبر : 1381897 | 02 دی 1395 ساعت 17:31 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

عضو هیات مدیره استقلال خوزستان:

هر اتفاقی بیفتد، پور‌موسوی تغییر نمی‌کند

شرایط نابسامان باشگاه استقلال خوزستان و عدم نتیجه گیری این تیم در چند هفته اخیر مسابقات لیگ برتر، باعث شده سید سیروس پور موسوی روی لبه تیغ قرار گیرد.

هر اتفاقی بیفتد، پور‌موسوی تغییر نمی‌کند

به گزارش"ورزش سه"، طی چند روز گذشته انتقادات زیادی به سرمربی استقلال وارد شده است. در خصوص مسائل اخیر استقلال خوزستان با صفر علی جمالپور، عضو هیات مدیره این باشگاه گفت و گویی انجام شده که در ادامه می خوانید:

 


*آیا پور موسوی با اولتیمامی از سوی هیات مدیره رو به رو  شده است؟
نه اصلا چنین چیزی نیست. هیات مدیره هیچ اولتیماتومی به پورموسوی نداده و ایشان همچنان با قدرت به کارش ادامه  می دهد. ما امیدواریم استقلال در نیم فصل دوم نتایج مطلوبی بگیرد و دوباره به جمع مدعیان برگردد تا این شایعات هم از بین برود.

 

*حتی اگر استقلال در چند بازی دیگر هم نتیجه نگیرد، تغییری در کادر فنی ایجاد نمی شود؟
هر اتفاقی هم بیفتد پور موسوی تا پایان فصل لیگ برتر و لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا سر مربی تیم استقلال خوزستان است. ایشان یکی از مربیان جوان و بسیار با تجربه فوتبال ماست. پور موسوی 23 سال پیش به همراه منتخب نوجوانان و جوانان خوزستان در کشور چندین قهرمانی به دست  آورد و در تیم های باشگاهی نیز موفقیت هایی را داشته است.

 


*گویا با بازیکنان و کادر فنی صحبت کردید. می توانید بگویید چه مسائلی را به بازیکنان گفتید؟ آیا در خصوص مشکلات مالی هم حرف زدید؟
در مورد وضعیت مالی باشگاه ، باید بگویم مدیران ارشد استان و اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان و دکتر یوسفی زاده نماینده مردم اهواز در مجلس بسیج شده اند مشکلات تیم برطرف شود. قراردارد اسپانسری شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران به مبلغ 10میلیارد بسته شده و بانک ملی نیز متعهد شد که حمایت مالی را از این تیم داشته باشد. صحبت های استاندار، اعضای هیات مدیره و بازیکنان تنها به مسائل فنی اختصاص نداشت. به آنها گفتند نیم فصل دوم را با قدرت آغاز کنند و اعتراض به داوری نداشته باشند و اجازه دهند داوران باآرامش کار خود را انجام دهند زیرا اعتراض به داور، باعث ایجاد تنش می شود و همین تنش به کادر فنی انتقال می یاید.

دیدگاه‌ها