کد خبر : 1381986 | 03 دی 1395 ساعت 13:11 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

نتایج کامل رقبای تیم‌های ایرانی در آسیا

حریفان تیم های ایرانی در رقابت های آسیایی 2017 اغلب نتایج خوبی این هفته گرفته اند و این نشان می دهد که ایرانی ها کار راحتی در آسیا نخواهند داشت.

نتایج کامل رقبای تیم‌های ایرانی در آسیا

به گزارش"ورزش سه"، گروه بندی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در سال 2017 انجام شده است و تیم های ایرانی رقبای خود را شناخته اند و نتایج تیم های رقیب را دنبال می کنند. عملکرد تیم های حریف ایرانی ها را مرور می کنیم:

 

* حریفان استقلال خوزستان

 

1- الجزیره امارات در لیگ  این کشور آقایی می کند، این تیم در بازی این هفته خود موفق شد در خارج از خانه با نتیجه 4-0 برابر الظفره پیروز شود تا همچنان صدرنشین جدول بماند، البته الجزیره با تفاضل گل بهتر نسبت به الوصل صدر را مال خود کرده است. گل های تیم الجزیره در این بازی را فارس جمعه، هالیتون، احمد الهاشمی، مبارک بوسوفا به ثمر رساندند.
2-لخویا قطر موفق شد در بازی یک طرفه برابر الشحانیه با 10 گل پیروز شود، گل های تیم لخویا در این بازی را العربی(سه گل)، الموئز، مساکنی(2 گل) و نام تای هی، چیکو، ابراهیم عفیف یک به ثمر رساندند تا همچنان با 33 امتیاز در صدر حضور داشته باشند.
3-الفتح عربستان در صورت پیروزی در پلی آف در گروه تیم اهوازی قرار می گیرد، این تیم که اکنون در رده آخر قرار دارد باز هم باخت، آنها این هفته بازی را با نتیجه 2-1به النصر واگذار کردند تا در رده انتهایی جدول با 8 امتیاز باقی بمانند.

 

حریفان ذوب آهن اصفهان

 

1- العین امارات نیز خارج از خانه موفق شد اتحاد کالبا را شکست دهد، سعد الکثیر و دیاکی گل های تیم العین را زدند و عمر عبدالرحمن پاس گل دوم را به دیاکی داد. العین با این برد در حالی به رتبه سوم رسید که نسبت به تیم اول دو بازی کم تر دارد و تنها سه امتیاز از الجزیره عقب تر است و رسیدن به الجزیره برای یاران عموری سخت به نظر نمی آید.
2- الاهلی عربستان، تیم دوم جدول موفق شد الاتفاق را با نتیجه 4-1 شکست بدهد. عمر السوما مهاجم سوری الاهلی در این بازی دو گل به ثمر رساند، محمد آمن و علی عاجی دو گل دیگر تیم الاهلی را به ثمر رساندند.

 

حریفان پرسپولیس تهران


1- الهلال عربستان که صدرنشین لیگ عربستان است در حالی به مصاف تیم البتین رفت که همان نیمه اول کارلوس ادواردو، بازیکن تیمش اخراج شد اما در نهایت موفق شد با گل های لئو بوانتینی و سالم الدوساری از زمین برنده بیرون بیاید و به صدرنشینی خود ادامه بدهد.
2- الریان قطر در خارج از خانه به مصاف تیم الخور رفت و در نهایت با نتیجه 2-1 شکست خورد تا در رده پنجم باقی بماند، تک گل الریان در این بازی را گونزالو ویرا به ثمر رسانده بود.


حریفان استقلال تهران (در صورت صعود)


*استقلال در پلی آفا باید به مصاف تیم السد برود، تیم السد روز گذشته در حالی برابر الجیش به تساوی 1-1 رسید که پورعلی گنجی از زمین بازی اخراج شده بود. حسن الهیدوس، کاپیتان تیم ملی قطر تک گل السدی ها در این بازی را به ثمر رساند.

1- استقلال در صورت صعود باید به مصاف الاهلی امارات برود، الاهلی این هفته توانست با گل های احمد خلیل و اسماعیل الحمدی تیم انتهای جدولی بن یاس را در خانه حریف شکست بدهد. الاهلی با این برد 25 امتیازی شد و در جایگاه چهارم قرار گرفت.
2- التعاون حریف استقلال امروز به مصاف الوحده تیم سیزدهم جدول در خانه خواهد رفت، آنها در صورت برد می توانند تا رده هفتم بالا بیایند.

*گفتنی است هنوز بازی های پلی آف برگزار نشده است و گروه ها تکمیل نشده اند.

دیدگاه‌ها