کد خبر : 1382002 | 03 دی 1395 ساعت 14:32 | 324.3K بازدید | 0 دیدگاه

وداع باشکوه پرسپولیس با احمد

نوراللهی اشک برانکو را درآورد

وقتی تابلوی تعویض بالا رفت بازیکنان پرسپولیس با محاصره هافبک دفاعی جوان تیم او را به سمت خروج از میدان بدرقه کردند.

نوراللهی اشک برانکو را درآورد

 

به گزارش "ورزش سه"، هافبک دفاعی تکنیکی و شماره 8 پرسپولیس که برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی باید راهی تیمی نظامی شود، این فرصت را از سوی برانکو کسب کرد تا در آخرین دیدار در ترکیب اصلی این تیم قرار گیرد. این فرصتی برای نوراللهی بود تا در جو فوق العاده امروز ورزشگاه آزادی با پیراهن تیم مورد علاقه اش خداحافظی کند و البته در لحظه خروج از میدان اشکی بریزد.

 

برانکو از اواسط هفته بازی خداحافظی نوراللهی را برنامه ریزی کرده و بازوبند کاپیتانی را برای این ستاره دوست داشتنی کنار گذاشته بود. پس نوراللهی برای اولین بار با بازوبند پرسپولیس به میدان آمد و بیش از 80 دقیقه در میدان بازی کرد و جای خود را به حمید طاهرخانی داد.

 

برخلاف صحبت‌هایی که پیش از این مسئولان پرسپولیس در خصوص تصمیم ناگهانی دو بازیکن جدایی‌طلب پرسپولیس منتشر کرده بودند، احمد نوراللهی از مدت‌ها پیش تصمیم خود را با سرمربی کروات این تیم در میان گذاشته بود اتفاقی که باعث شد تا برانکو نه در تمرینات و نه در بازی‌ها نسبت به این بازیکن موضع نداشته باشد و حتی بعد از پیروزی مقابل پدیده به ستایش عملکرد او پرداخت.
 

 

 

1165579

 

 

احمد نوراللهی دو ماه پیش در گفت‌وگو با برانکو ایوانکوویچ از شرایط ویژه‌اش برای رفتن به خدمت سربازی خبر داده بود و اینکه باتوجه به پایان ترم‌های تحصیلی و همچنین باقی ماندن واحدهای درسی چاره‌ای جز حضور در تیمی نظامی نخواهد داشت و تخطی از این مساله می‌تواند او را به عنوان بازیکن غیرقانونی پرسپولیس معرفی کند و برای یک تیم دردسرساز شود. اتفاقی که برانکو را مجاب کرد تا در جلسه‌ای با مسئولان باشگاه خواهان پیگیری شرایط این بازیکن باشد و همانطور که این بازیکن اعلام کرده بود آنها نتوانستند این مشکل نوراللهی را برطرف کنند.


برانکو که از اظهارات صادقانه این بازیکن خوشحال بود، تصمیم گرفت در آخرین بازی این تیم در نیم فصل اول که می‌تواند با کسب رتبه اول خاطره خوش برای نوراللهی بسازد او را در ترکیب اصلی تیمش قرار دهد و  این مسابقه را تبدیل به بازی خداحافظی این جوان گرگانی خوش استعداد پرسپولیس کند. بازیکنی که در دوره مربیگری علی دایی به پرسپولیس آمد و خیلی زود خود را به عنوان یک ستاره با آتیه در  پرسپولیس مطرح کرد. او که از زمان حضور کامیابی نیا جایگاه ثابت خود را از دست داد، هرگز برای پرسپولیس حاشیه نساخت.

 

برد 3 بر صفر پرسپولیس مقابل سیاه جامگان، دیداری خاطره انگیز برای نوراللهی خواهد بود، مسابقه ای که صدرنشینی قرمزها در صدر را تثبیت کرد و البته دل کندن از پیراهن را برای نوراللهی دشوارتر ... او حالا در نیم فصل دوم با پیراهن تراکتور در جبهه روبه رو خواهد بود، اگرچه تعظیم آخر به هواداران نشان می داد که چقدر از جدایی ناراحت است. اگرچه در این فصل بازیکن ثابت تیم نبوده است.

 


 


 




 





 

نوراللهی اشک برانکو را درآورد

 


برانکو ایوانکوویچ مردی است که کمتر او را در لحظات احساسی دیده ایم اما سرمربی قرمزها در لحظه خداحافظی احمد نوراللهی از بازیکنان اشک ریخت.

برانکو که کمتر در این موقعیت ها دیده شده وقتی نوراللهی با استقبال بازیکنان تیم به کنار خط آمد و به سمت نیمکت رفت با در آغوش گرفتن او وی را به نیمکت مشایعت کرد و زمانی که دوربین تلویزیونی روی صورتش فیکس شد معلوم بود که مغلوب این صحنه احساس برانگیز شده و اشک از چشمانش جاری است. 


این لحظه پیوند احساسی برانکو با بازیکنان تیمش را نشان می دهد. بخصوص آنها که کمتر خاطره تلخی از خود بجای گذاشتند.

 

دیدگاه‌ها