کد خبر : 1382158 | 03 دی 1395 ساعت 23:55 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

مونتلا: باید در 90 دقیقه یووه را می بردیم

وینچنزو مونتلا، سرمربی میلان، پس از پیروزی تیمش مقابل یوونتوس در ضربات پنالتی در سوپرکاپ ایتالیا، تاکید کرد که تیمش می توانست در 90 دقیقه به پیروزی برسد.

مونتلا: باید در 90 دقیقه یووه را می بردیم

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار که در دوحه برگزار شد، ابتدا یووه با گل گونسالو ایگواین پیش افتاد اما جیاکومو بوناونتورا کار را به تساوی کشید و در نهایت بازی به ضربات پنالتی کشیده شد. در ضربات پنالتی شاگردان مونتلا عملکرد بهتری داشتند و توانستند جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

 

او به خبرنگاران گفت:" پیروزی احساس خوبی دارد. بازیکنانم باید این را یک نقطه شروع خوب برای آینده بدانند. ما مقابل تیم بزرگی مانند یوونتوس، بازی برابری ارائه دادیم.

 

 

1165654

 

 

 برای رئیس برلوسکونی خیلی خوشحالم زیرا می دانستیم که این جام برای او چقدر مهم است و این را به او تقدیم می کنیم. در 20 دقیقه ابتدایی، ما در شرایط معمول مان نبودیم اما توانستیم بر تنش مان غلبه کنیم و رفته رفته بازی بهتری ارائه بدهیم. ما موقعیت های زیادی ایجاد کردیم و باید در 90 دقیقه پیروز می شدیم.

 

در وقت های اضافه، خستگی روی ما تاثیر گذاشت اما خیلی ظالمانه بود اگر روی موقعیت پائولو دیبالا در دقایق پایانی شکست می خوردیم."

دیدگاه‌ها