کد خبر : 1382200 | 04 دی 1395 ساعت 10:07 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

جعفری: خلاء عالیشاه و نوراللهی باید پُر شود

پیشکسوت پرسپولیس و سرمربی کیمیا فرایند تهران معتقد است سرخ‌پوشان برای تداوم روند صدرنشینی و رسیدن به قهرمانی باید جایگزین مناسبی برای عالیشاه و نوراللهی پیدا کنند.

جعفری: خلاء عالیشاه و نوراللهی باید پُر شود

به گزارش "ورزش سه"، جهانبخش جعفری به شرایط مطلوب پرسپولیس در این فصل اشاره کرد و گفت: پرسپولیس وضعیت خوبی دارد و باختی که مقابل ذوب‌آهن داشت طبیعی بود و در فوتبال رخ می‌دهد ولی این تیم از پتانسیل قهرمانی برخوردار بوده و با کیفیت است. فکر می‌کنم برای نیم‌فصل دوم نیز یکی، دو بازیکن جایگزین احمد نوراللهی و امید عالیشاه کنند بتوانند نمایش بهتری داشته باشند. با یک باخت نباید مجموعه تیمی و سرمربی محترم تیم را زیر سوال برد چون به نظرم آقای برانکو فوق‌العاده کار می‌کنند و این تیم روزهای بهتری در آسیا و لیگ برتر خواهد داشت.


او ادامه می‌دهد: نوراللهی بازیکن با کیفیتی است و به نظرم آقای برانکو باید فضای بیشتری به ایشان می‌داد چون هروقت وارد زمین شد نمایش خوبی داشت. عالیشاه هم در کناره‌های زمین بازیکن فوق‌العاده سرعتی است و در ایران و کلا فوتبال بازیکن سرعتی و تکنیکی که بتواند یک در مقابل یک را به راحتی بردارد کم می‌بینیم که او یکی از آنهاست. به نظرم جایگزین کردن چنین مهره‌ای برای پرسپولیس سخت است ولی امیدوارم بتوانند مثل او را پیدا کنند.


بازیکن سابق پرسپولیس و سرمربی پیشین راه‌آهن ضمن تمجید از عملکرد تراکتورسازی ابراز کرد:فکر می‌کنم اگر پرسپولیس نقاط ضعفش را پوشش ندهد و جایگزین نوراللهی و عالیشاه را نیاورد احتمال قهرمانی تراکتورسازی خیلی بالا خواهد بود. تراکتورسازی یکی از تیم‌هایی است که قطعا رقیب جدی پرسپولیس به حساب می‌آید.


سرمربی کیمیا فرایند تهران درخصوص شرایط لیگ دو می‌گوید: از کمیته مسابقات و آقای شفیعی که در مجموعه لیگ دو زحمت زیادی می‌کشند تشکر می‌کنم ولی یک سری اتفاقات در لیگ دو و به ویژه گروه A که ما هستیم رخ داده و لازم است به آن ورود کنند. گروه ما 13 تیمی است و چهار تیم سقوط می‌کند که این کار را سخت کرده و اگر مسؤولان تعداد تیم‌های سقوط کننده را به 3 برسانند بهتر است و به فوتبال کمک می‌شود.


جعفری تصریح کرد: در سه مسابقه حریفان نفت و گاز گچساران و دو، سه تیم دیگر در زمین حاضر نشدند. تیم ما با 10 نفر برابر آنها بازی کرد و نوژان و شهر باران نیز در مسابقه‌هایشان حضور نداشتند که این مسائل موجب شده نفت و گاز از 23 امتیاز، 9 امتیاز را به این شکل کسب کند. لازم است نظارت بیشتری روی لیگ دو به ویژه در دور برگشت صورت گیرد تا اتفاقاتی که در دیدار اکسین البرز و نفت امیدیه رخ داد را شاهد نباشیم. از کمیته مسابقات که واقعا زحمت زیادی می‌کشند تقاضا دارم نظارت بیشتری روی بازی‌ها داشته باشند تا در آخر فصل زیر سوال نروند.


او درمورد شرایط تیمشان عنوان کرد: وضعیت بهتر شده و اگر نیم‌فصل دوم یک تعداد جایگزین داشته باشیم شرایط بهتر می‌شود. در شرایطی هستیم که می‌توانیم صعود یا سقوط کنیم که من امیدوار هستم 100 درصد به دور بعد راه یابیم.

دیدگاه‌ها