کد خبر : 1382219 | 04 دی 1395 ساعت 11:07 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

نعمتی: هدفم حضور در المپیک ۲۰۲۰ است

دارنده مدال طلای بازی‌های پارالمپیک ریو گفت‌: تلاش خواهم کرد در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ خود را تنها برای کسب مدال آماده کنم.

نعمتی: هدفم حضور در  المپیک ۲۰۲۰ است

به گزارش "ورزش سه"، زهرا نعمتی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با وضعیت خود بعد از بازی‌های  المپیک ریو، اظهار کرد: به خاطر آسیب‌دیدگی‌ دستم بعد از بازی‌های پارالمپیک هیچ تمرینی نداشتم و در حال انجام کارهای فیزیوتراپی هستم تا بتوانم زودتر تمرینات خود را آغاز کنم.

 

وی گفت‌: در حال‌ حاضر تحت نظر دکتر امین نوروزی کارهای فیزیوتراپی خود را انجام می‌دهم و ظرف ۲۰ روز آینده تمرینات خود را  به صورت سبک آغاز خواهم کرد.

 

عضو تیم ملی تیروکمان در پاسخ به این پرسش که تصور می‌کنید چه زمانی بتوانید دوباره به صحنه رقابت‌های تیر و کمان باز گردید، خاطر نشان کرد: تمام تلاش من بر این است که هر چه‌ سریع‌تر به صحنه مسابقات باز گردم و قطعا این قول را می‌دهم که پس از بهبودی کامل خود را برای افتخار آفرینی دوباره در رقابت‌های تیروکمان آماده کنم.

 

دارنده مدال طلای بازی‌های پارالمپیک ریو همچنین درباره شانس انتخاب به عنوان بهترین کماندار جهان، افزود: من فکر می‌کنم با شناختی که در بازی‌های  المپیک ریو به عنوان پرچمدار در بین مردم جهان پیدا کردم و حضور موفقی که در بازی‌های پارالمپیک ریو داشتم، این شانس را داشته باشم که به عنوان برترین کماندار جهان از سوی مردم انتخاب شوم. ضمن این که مردم همیشه به من لطف داشته‌اند و تا به امروز حمایت‌های لازم را از من به عمل آوردند. قطعا پرچمداری من در  المپیک به این انتخاب کمک زیادی خواهد کرد. 

 

وی همچنین پیرامون پرچمداری خود در بازی‌های  المپیک ۲۰۱۶ به عنوان یکی از ۵۰ رویداد برتر گفت‌: این انتخاب جای خوشحالی و افتخار  برای من دارد. این افتخار تنها  متعلق به من نیست ،‌ بلکه به تمام جامعه  ورزشی است  که باعث  شد چنین افتخاری نصیب من شود.

 

نعمتی درباره برنامه آینده خود توضیح داد: منتظر هستم هر چه‌ سریع‌تر بهبودی خود را پیدا کنم و به تمرینات باز گردم و طبق برنامه‌ریزی مربی‌ام پیش بروم. در حال‌ حاضر انگیزه زیادی دارم و حمایت مردم سبب می‌شود تا زودتر بتوانم دوباره افتخار جدیدی بیافرینم.  

 

وی همچنین پیرامون این پرسش که آیا با فدراسیون تیروکمان همکاری خواهید داشت یا با فدراسیون جانبازان و معلولان، خاطر نشان کرد: در این باره باید هر چه‌ سریع‌تر نشستی را با خسروی وفا  فدراسیون‌های تیروکمان و جانبازان و معلولان داشته باشم تا دوباره تعامل دو جانبه صورت بگیرد تا بتوانم مسیری را که انتخاب کرده‌ام با حمایت‌های این دو فدراسیون پیش ببرم. قطعا بدون حمایت این دو فدراسیون این تعامل صورت نمی‌گیرد.   

 

ملی پوش تیر و کمان ایران در پاسخ به این پرسش که آیا قصد شرکت در  المپیک ۲۰۲۰ توکیو را دارید یا خیر، در این باره توضیح داد: با توجه به خوبی که از بازی‌های  المپیک ریو کسب کرده‌ام، تصمیم دارم با عملکرد هر چه بهتری در  المپیک ۲۰۲۰ حضور پیدا کنم و این بار تنها به دنبال کسب سهمیه نباشم،‌ بلکه هدفگذاری من کسب مدال در بازی‌های  المپیک ۲۰۲۰ توکیو خواهد بود. بدون شک تجربه‌ای که از بازی‌های  المپیک و پارالمپیک کسب کرده‌ام به من کمک می‌کند تا بتوانم اهداف پیش‌بینی خود دست پیدا کنم.

 

نعمتی در پایان در رابطه با جایزه ۱۰۰ میلیونی خود از فدراسیون تیروکمان و آیا این که این جایزه به شما تعلق بگیرد یا خیر، افزود: طی صحبتی که با شجاعی، فدراسیون تیروکمان داشتم وی این قول را به من داد که تا پایان سال مراسمی برای این منظور برگزار خواهد شد و در این مراسم این جایزه به من پرداخت خواهد شد. امیدوارم که این مساله تحقق پیدا کند.

 

 

دیدگاه‌ها