کد خبر : 1382222 | 04 دی 1395 ساعت 11:15 | 42.6K بازدید | 2 دیدگاه

10 میلیون حیدریان بعد از 10 سال پرداخت نشده است!

طلب عجیب کاپیتان سابق تیم ملی از استقلال

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال ایران از 10 سال پیش مبلغ 10 میلیون تومان طلب کار است و این مبلغ هنوز پرداخت نشده است.

طلب عجیب کاپیتان سابق تیم ملی از استقلال

به گزارش "ورزش‌سه"، محمدرضا حیدریان، کاپیتان بااخلاق و سابق تیم ملی فوتسال ایران که در سال های 74 تا 85 برای تیم فوتسال باشگاه استقلال توپ می زد، از 10 سال پیش مبلغ ناچیزی را طلب دارد که هنوز این مبلغ پرداخت نشده است. او در آن زمان قراردادی 40 میلیون تومانی با باشگاه استقلال امضا کرد و با وجود اینکه حیدریان مدت زیادی است از فوتسال خداحافظی کرده، هنوز 10 میلیون تومان از آن پول را طلبکار است!


با حضور رضا افتخاری رییس سابق کمیته فوتسال در باشگاه استقلال و قبول پست مدیریت این باشگاه حیدریان در صحبتی که با افتخاری داشت، قول پرداخت این طلب 10 ساله را گرفت اما همچنان این مبلغ به کاپیتان سابق تیم ملی پرداخت نشده است. 


حیدریان در این باره به ایسنا گفته است: «فکر نمی‌کردم باشگاه استقلال بعد از گذشت این همه سال بخواهد طلب مرا بدهد، اما آقای افتخاری به من اعلام کرد این موضوع در هیات مدیره به تصویب رسیده و به زودی به دستم خواهد رسید. یک چک به مبلغ ۱۰ میلیون تومان هم دریافت کردم اما گویا استقلال به مشکل مالی خورده و این مبلغ هم به دست من نرسید.»


این در شرایطی است که 10 میلیون تومانی که حیدریان از 10 سال پیش طلب دارد، اکنون دیگر ارزش آن زمان را نخواهد داشت ولی چکی که او از استقلال گرفته، به همان مبلغ است.

دیدگاه‌ها