کد خبر : 1382223 | 04 دی 1395 ساعت 11:18 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

سکوها را پرمی‌کنند؟ 

افتتاحیه واقعی نقش جهان؛ فردا

ورزشگاه نقش جهان برای اولین بار پس از بازگشایی مجدد میزبان دیدار سپاهان برابر یکی از رقبای پُرطرفدار است.

افتتاحیه واقعی نقش جهان؛ فردا

به گزارش ورزش سه و به نقل از ایمنا ، توجیه همیشگی برای عدم‌استقبال هواداران اصفهانی از دیدارهای سپاهان و ذوب‌آهن این بود که ورزشگاه فولادشهر فاصله زیادی از مرکز شهر اصفهان دارد و به همین دلیل دسترسی به این ورزشگاه برای اکثر علاقه‌مندان اصفهانی دشوار است. اما از همان زمان پیش‌بینی می‌شد که با افتتاح نقش جهان دست‌کم برای بازی‌های مهم‌تر تا چند ده هزار هوادار برای حمایت از سپاهان در ورزشگاه حضور یابند.


پس از بازگشایی مجدد نقش جهان تاکنون 2 دیدار سپاهان در جام حذفی و 2 مسابقه این تیم در لیگ برتر در این ورزشگاه برگزار شده اما هیچ‌یک از آنها به اندازه‌ای حساسیت‌برانگیز نبوده است که خیل عظیمی از هواداران را به این استادیوم بکشاند.


روز یکشنبه ورزشگاه نقش جهان برای اولین بار پس از بازگشایی مجدد، میزبان دیدار سپاهان با یکی از تیم‌های سرخابی پایتخت است. باید دید در شرایطی که تنها 10 درصد از ظرفیت نقش جهان به هواداران رقیب اختصاص داده شده است طرفداران سپاهان سکوهای نقش جهان را پُر خواهند کرد یا خیر.


البته لازم به یادآوری است که در حال حاضر تنها طبقه اول ورزشگاه قابل استفاده است. باید دید که با توجه به سرمای این روزهای هوای اصفهان، برگزاری مسابقه در یک روز و ساعت نامناسب و دوری این 2 حریف سابقاً مدعی و فعلاً میانه‌جدولی از صدر چه درصدی از ظرفیت موجود تکمیل خواهد شد.

دیدگاه‌ها