کد خبر : 1382242 | 04 دی 1395 ساعت 11:35 | 31.5K بازدید | 0 دیدگاه

مویس:

فکر می‌کردم بیل و رونالدو را برای یونایتد می‌خریم

دیوید مویس، سرمربی سابق منچستریونایتد مدعی که در زمان حضورش در یونایتد، قرار بر این بود که بازیکنانی مثل تونی کروس، بیل و رونالدو جذب این تیم شوند.

 فکر می‌کردم بیل و رونالدو را برای یونایتد می‌خریم

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی اسکاتلندی جانشین سرالکس فرگوسن روی نیمکت یونایتد شد ولی ۱۰ ماه پس از آن از این تیم اخراج شد. حال او مدعی شد که اهداف اصلی او جذب این تیم نشدند و شرایط آنطور که می‌خواست پیش نرفت.


او گفت:" تونی کروس در آن تابستان با ما توافق کرد‌. من شخصا با تونی و ایجنتش صحبت کردم و به توافق رسیدیم ولی در نهایت او در بایرن ماند و سپس ‌در تابستان بعد راهی رئال شد.

 

1157700

 

 

هدف اصلی‌ من در یونایتد گرت بیل بود. فکر می‌کردم که او  قطعا به تیم ما خواهد پیوست و ما تا دقیقه آخر هم برای او جنگیدیم ولی رئال مادرید چیزی بود که ذهن او را درگیر خود کرده بود. در حقیقت پیشنهاد ما برای او از رئال هم بیشتر بود. او بازیکنی بود که واقعا دوست داشتم به یونایتد بیاید."

 

مویس درباره جذب رونالدو گفت:" بار اول که با فرگوسن ملاقات کردم، او به من از شانس ما برای بازگرداندن رونالدو صحبت کرد. این‌ها اهداف من در آن سال بودند. یونایتد باشگاهی بود که سنت‌هایی داشت و به آنها پایبند بود. یکی از آنها حضور مربیان بریتانیایی روی نیمکت این تیم بود ولی حالا دیگر اینطور نیست. آنها در هزینه کردن برای جذب بازیکنان نیز به سنت هایشان پایبتگند بودند. در حقیقت یونایتد به دنبال رقابت با دیگران نبود، بلکه کاری را می‌کرد که فکر می‌کرد درست است. حالا دیگر این مسائل وجود ندارد."

دیدگاه‌ها