کد خبر : 1382253 | 04 دی 1395 ساعت 12:20 | 88.2K بازدید | 1 دیدگاه

جای حاج صفی در استقلال خالی ماند  

دیدار منصوریان با چپ پای مورد علاقه‌اش

فردا مهمترین بازی هفته پایانی نیم فصل در حالی در نقش جهان برگزار می شود که رویارویی کاپیتان سپاهان با استقلالی ها می تواند جذابیت های بیشماری داشته باشد.

دیدار منصوریان با چپ پای مورد علاقه‌اش 

به گزارش "ورزش سه"، ورزشگاه نقش جهان فردا در حالی اولین بازی مهم خود را میزبانی خواهد کرد که سپاهان و استقلال در شرایط کاملا متفاوت با اهدافی خاص مقابل هم صف آرایی می کنند که این جدال برای کاپیتان سپاهان و سرمربی استقلال می تواند حساسیت های ویژه ای داشته باشد. دو چهره ای که در تابستان فاصله چندانی با پیوستن به یکدیگر نداشتند اما در نهایت این اتفاق رخ نداد تا فردا به عنوان رقیب مقابل هم قرار بگیرند.


علیرضا منصوریان در روزهای ابتدایی حضورش در استقلال از احسان حاج صفی که آن روزها با تردیدهایی در خصوص بازگشت از لیگ دسته دوم آلمان به ایران روبرو بود، به عنوان یکی از بازیکنان مدنظرش برای بستن استقلال رویایی نام می برد و حتی برای تامین بودجه کلان مورد نیاز برای جذب این بازیکن به سراغ دوستان صمیمی و متمول خود رفت و رضایت برادران شفیع زاده برای خرید این بازیکن را جلب کرد اما در حالی که همه چیز برای امضای قرارداد با حاج صفی فراهم بود این بازیکن ترجیح داد به زادگاهش بازگشته و دوباره پیراهن سپاهان را برتن کند.


سرمربی استقلال که روی حضور حاج صفی حساب خاصی بازکرده بود تا ضعف هایش در جناح چپ را پوشش دهد با پاسخ منفی این بازیکن و منتفی شدن حضور حاج صفی با مشکلات و دردسرهای بیشماری در تیمش روبرو شد و نتیجه اش تجربه روزهای پر از ناکامی و تلخ در هفته های گذشته بود در حالی که حاج صفی با بستن بازوبند کاپیتانی سپاهان به یکی از کلیدی و موثرترین بازیکنان تیم محبوب نصف جهان تبدیل شد تا در اوج آمادگی فردا مقابل استقلال به یکی از خطرناک ترین بازیکنان رقیب تبدیل شود.


بدون شک منصوریان حالا با دغدغه ای بزرگ برای مهار حاج صفی در جدال مرگ و زندگی عصر فردا روبرو است. این که با چه روشی ترمز کاپیتان سرحال و با انگیزه زردپوشان را بکشد و مانع شکستی دیگر برای استقلال شود. حاج صفی که همواره در تقابل با استقلال و حتی پرسپولیس با انگیزه ای دو چندان به میدان می رود فردا تقابلی دیدنی با مهمان تهرانی و سرمربی اش خواهد داشت و هیچ بعید نیست درخشش حاج صفی و هم تیمی هایش به پرونده حضور کوتاه این مربی روی نیمکت استقلال خاتمه دهد.

دیدگاه‌ها