کد خبر : 1382351 | 04 دی 1395 ساعت 17:56 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

کادرفنی سیاه جامگان قدرتمندتر می شود

عباسی: باید در 10تیم بالای جدول قرار بگیریم

سیاه جامگان می گوید در ادامه راه به تقویت تیم و کادر فنی می پردازیم تا بتوانیم در بین 10 تیم اول لیگ برتر قرار بگیریم.

عباسی: باید در 10تیم بالای جدول قرار بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، علی عباسی در رابطه با بازی تیم های سیاه جامگان و پرسپولیس می گوید: به عقیده من بازی برابر پرسپولیس بدترین بازی سیاه جامگان در تاریخ این باشگاه بوده است، ما تا امروز اینقدر بد نبودیم و در دیدار برابر پرسپولیس نتوانستیم کاری کنیم، البته من فکر می کنم برنده اصلی در این بازی هواداران پرسپولیس بودند، آنها برای ما قابل احترام هستند و در ده دقیقه اول بازی کاری کردند که بازیکنان ما خودشان را ببازند. به شما قول می دهم که اگر ما در زمینی با این تیم روبرو می شدیم که هوادار نباشد می توانستیم به راحتی آنها را متوقف کنیم.

 

او در رابطه با سرمربیگری خداداد عزیزی در این تیم می گوید: البته پیش از این هم آقای عزیزی زمامدار امور فنی تیم بودند اما همانطور که ایشان گفتند می توانند به عنوان سرمربی به فعالیت خود ادامه دهند، البته بعد از بازی، ایشان در تهران ماندند تا در برنامه تلویزیونی شرکت کنند و پس از حضور در مشهد، انشالله فردا با ایشان جلسه می گذاریم.

 

وی در پایان گفت: ما به دنبال این هستیم که با کمترین تنش به کار خود ادامه دهیم و همانطور که پیش از آغاز بازی ها هم اعلام کردیم، می خواهیم با تقویت تیم به کار خود ادامه دهیم تا بتوانیم یکی از 10 تیم برتر لیگ برتر شناخته شویم، انشالله به زودی یک کمک مربی بزرگ هم به تیم می آوریم تا با قدرتمندتر کردن کادر فنی به نتایج مورد نظرمان برسیم.

دیدگاه‌ها