کد خبر : 1382443 | 05 دی 1395 ساعت 10:03 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

تعیین تکلیف جباری و الاهلی تا پایان هفته

آدم: دوری دو ماهه مجتبی به ما ضربه می‌زد

با وجود این که سرمربی الاهلی چند روز پیش از تصمیم نهایی اش برای کنار گذاشتن هافبک ایرانی خبر داده بود رسانه های قطرامروز مدعی شدند تکلیف این بازیکن تا آخر هفته مشخص می شود.

آدم: دوری دو ماهه مجتبی به ما ضربه می‌زد

به گزارش "ورزش سه"، یوسف آدم سرمربی بومی الاهلی امروز در تشریح شرایط تیمش با روزنامه الوطن گفتگویی انجام داد و بار دیگر تایید کرد آسیب دیدگی جباری ضربه مهلکی به این تیم وارد کرد چون این ستاره ایرانی مرد کلیدی میانه میدان بود و دوری طولانی مدت او ضربه بدی به برنامه های تاکتیکی اش وارد کرد.


یوسف آدم در خصوص جباری گفت:« در میانه میدان با ضعف های زیادی روبرو بودیم که مصدومیت جباری هم بر بحران های این پست افزود. الان دقیقا نمی دانم او چقدر زمان نیاز دارد تا به فرم مطلوب بازگردد اما تا آن جا که شنیدم بین یک تا دوماه زمان نیاز است تا جباری آماده شود از همین رو نمی توانم روی او حسابی بازکنم».


با این وجود روزنامه های قطری از جمله الوطن، استاد الدوحه و ... در گزارش هایی پیرامون کنار گذاشتن جباری از الاهلی مدعی شدند تکلیف این موضوع تا پایان هفته جاری و مشخص شدن نتایج تست های پزشکی معلوم می شود چون اگر دوری جباری طولانی شود باشگاه به خواست یوسف آدم بازیکن دیگری را جایگزین او خواهد کرد در غیر این صورت احتمال کمی هست که جباری همچنان به حضور خود در الاهلی ادامه دهد.

دیدگاه‌ها