کد خبر : 1382466 | 05 دی 1395 ساعت 11:18 | 195.6K بازدید | 41 دیدگاه

نیمکت نشینی رحمتی و حیدری در نقش جهان 

ترکیب 11 نفره استقلال مقابل سپاهان

استقلال برای مصاف حساس با سپاهان ترکیب 11 نفره خود را اعلام کرد آن هم با چند تغییر جالب توجه کادر فنی و اعتماد بیشتر به جوانان.

ترکیب 11 نفره استقلال مقابل سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، بعد از ناکامی پرحاشیه برابر نفت و خداحافظی با جام حذفی جدال با سپاهان در هفته پایانی نیم فصل از اهمیتی دوچندان برای علیرضا منصوریان و شاگردانش برخوردار شد تا جایی که بسیاری نتیجه این بازی را در آینده مربیگری سرمربی جوان آبی پوشان تاثیرگذار دانستند. در شرایطی که منصوریان بعد از مصاف با نفت از عملکرد جمعی از شاگردانش انتقاد کرده بود برای بازی امروز ترکیب استقلال با چند جا به جایی روبرو شد بلکه استقلال دوباره روی نوار موفقیت گام بردارد.


درون دروازه بعد از  شایعات و اخباری که به گوش می رسید منصوریان سیدمهدی رحمتی را نیمکت نشین کرد  و ترجیح داد از سیدحسین حسینی استفاده کند تا کاپیتان آبی ها اولین نیمکت نشینی اش را تجربه کند. 


در خط دفاع زوج برزیلی پادووانی و رابسون بعد از نمایش ضعیف مقابل نفت به هم ریخت تا  مجید حسینی جوان در کنار پادووانی به میدان برود به این امید که نظم خاصی به خط دفاع داده شود.. در دفاع راست هرایر مگویان همچنان انتخاب اول بود ضمن این که در دفاع چپ نیز میلاد زکی پور جوان با وجود برآورده نکردن انتظارت به سایر انتخاب ها ترجیح داده شد.


در میانه میدان اما منصوریان تغییرات گسترده ای داشت از جمله نیمکت نشین کردن خسرو حیدری و دل بستن به جوانانی همچون بهنام برزای و مجتبی حقدوست که هر دو نفر در مصاف با نفت از تک تک دقایقی که در زمین بودند نهایت بهره را بردند و نشان دادند لیاقت اعتماد بیشتر را دارند. امید ابراهیمی و فرشید اسماعیلی دیگر هافبک های استقلال در  این بازی خواهند بود.


در خط حمله نیز منصوریان همچنان به زوج کاوه رضایی و جابر انصاری دل بست. دو بازیکنی که می توانند امروز جنگی دیدنی و سرنوشت ساز با مدافعان سپاهان داشته باشند و معادلات نقش جهان را عوض کنند.


ترکیب 11 نفره استقلال در بازی مرگ و زندگی امروز نقش جهان به این شرح خواهد بود.


سیدحسین حسینی، لئوناردو پادووانی، مجید حسینی، هرایر مگویان، میلاد زکی پور، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، بهنام برزای، مجتبی حقدوست، جابر انصاری و کاوه رضایی

 

1165928

دیدگاه‌ها