کد خبر : 1382521 | 05 دی 1395 ساعت 14:03 | 23.3K بازدید | 0 دیدگاه

افشاردوست:

دوست داریم استویچف سرمربی تیم ملی شود

دبیر فدراسیون والیبال اعلام کرد که این فدراسیون دوست دارد که استویچف سرمربی تیم ملی ایران شود و به احتمال فراوان تا پایان سال میلادی نتیجه مذاکرات مشخص می‌شود.

دوست داریم استویچف سرمربی تیم ملی شود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، محمود افشاردوست درباره ادامه مذاکرات فدراسیون با رادوستین استویچف بلغارستانی گفت: در حال حاضر صحبت‌های لازم را با این مربی انجام می‌دهیم و یک سری از فیلم‌ها و اطلاعاتی که از ما خواسته در اختیارش گذاشته‌ایم و به سوالاتی که در این مدت برای او پیش آمده جواب می‌دهیم.

 

افشاردوست درباره اینکه چه زمانی او جواب نهایی را به فدراسیون ایران می‌دهد گفت: استویچف اعلام کرده در دو سه روز آینده و حداکثر تا جمعه خبر قطعی را اعلام می‌کنم. به احتمال فراوان تا پایان سال 2016 میلادی این قضیه کاملا مشخص می‌شود.

 

دبیر فدراسیون والیبال درباره اینکه آیا به مذاکرات با استویچف خوش‌بین است یا خیر گفت: نمی‌توانم دقیقا در این باره صحبت کنم. شرایط مذاکرات‌مان به اینجا رسیده است و باید منتظر جواب نهایی باشیم.

 

او در پاسخ به این سوال که اگر استویچف پیشنهاد ایران را نپذیرد آیا گزینه دیگری مد نظر فدراسیون هست یا نه گفت: قطعا اگر با او به توافق نرسیم به گزینه‌های دیگر فکر می‌کنیم. ما دوست داریم که استویچف مربی تیم ملی شود و ان‌شاءالله که او هم می‌پذیرد.

دیدگاه‌ها