کد خبر : 1382527 | 05 دی 1395 ساعت 13:55 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

هامان: لیورپول می‌تواند از چلسی جلو بزند

دیتیر هامان، هافبک سابق لیورپول مدعی شد که تیم کلوپ می‌تواند پا به پای چلسی پیش برود و از آنها جلو بزند.

هامان: لیورپول می‌تواند از چلسی جلو بزند

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در 11 بازی اخیرش در لیگ برتر پیروز بوده و در فرم بسیار خوبی قرار دارد. لیورپول نزدیک ترین تعقیب کننده چلسی با 6 امتیاز اختلاف نسبت به این تیم است ولی آنها اخیرا در دو بازی مقابل بورنموث و وستهام امتیاز از دست دادند و هامان معتقد است اگر از چنین بازی هایی درس بگیرند، می‌توانند از چلسی جلو بزنند.

 

1164902

 

 

او گفت:" 3 امتیاز در دربی مرسی ساید اهمیت بسیاری دارد ولی کسب آن در وقت های تلف شده به باشگاه کمک روحی بسیاری می‌کند. لیورپول باید بازی‌های نزدیک را ببرد و گل سادیو مانه در ماه می شاید ارزشش را نشان دهد. آنها مقابل بورنموث و وستهام امتیاز از دست دادند و اگر می‌خواهند به مدعی بودن ادامه دهند باید در چنین بازی هایی پیروز شوند. تیم کلوپ باید یاد بگیرد حتی وقتی خوب بازی نمی‌کند هم پیروز باشد.

 

لیورپول 6 امتیاز با چلسی فاصله دارد ولی تیم کونته غیرقابل دسترس نیست. کونته ترکیب مورد نظرش را در تیم اجرا کرد و پس از آن، چلسی فوق العاده بوده است. باید به خاطر چنین فرم و روندی از آنها تقدیر کرد ولی آنها محصول نهایی نیستند، اینطور نیست که شکست ناپذیر باشند. چلسی به طور حتم در 11 بازی بعدی اش پیروز نخواهد بود. اگر لیورپول بتواند روند خوبشان را ادامه دهند و فاصله را کم کنند، شانس خوبی برای بالا بردن جام خواهند داشت."

دیدگاه‌ها