کد خبر : 1382559 | 05 دی 1395 ساعت 16:04 | 93.9K بازدید | 0 دیدگاه

شباهت‌های برومند و رحمتی (عکس)

درست 13 سال قبل و در ورزشگاه نقش جهان بود که استقلالی ها برای اولین بار وحید طالب لو را در ترکیب اصلی خود قرار داده و گلر های بزرگ خود هادی طباطبایی و پرویز برومند که در این روز قرار بود گلر اولش باشد را روی نیمکت نشاندند.

به گزارش "ورزش سه"، در بازی استقلال و سپاهان در لیگ سوم حرفه ای، امیر قلعه نویی که تیمش نسبتا خوب کار می کرد برابر سپاهان که مدافع عنوان قهرمانی لیگ قبل بود ریسک کرد و از وجود وحید طالب لوی 21 ساله بهره برد.


استفاده از حسینی به جای مهدی رحمتی در ورزشگاه نقش جهان یاد آور حضور وحید طالب لو در این ورزشگاه بود. در آبان 1382 حضور وحید طالب لو در اولین بازیش عالی کار کرد وبازی 0-0 تمام شد.


مهدی رحمتی در دوران حضورش در استقلال یک مقطع تاریخی در سال های 90 تا 92 و حضوری در 3 فصل داشت، در این 3 فصل او حتی در یک بازی هم نیمکت نشین نبود.


نیمکت نشینی رحمتی برابر سپاهان شاید ماجرای 13 سال قبل را تکرار کند. در سال 82 بعد از حضور طالب لو، گلر های دیگر یعنی برومند و طباطبایی از استقلال رفتند و در سال 83 قلعه نویی توپالویچ را آورد تا در کنار طالب لو برای آبی ها گلری کند؛ جالب تر این که 2 سال بعد مهدی رحمتی جای توپالویچ را گرفت تا دروازه بان دوم آبی ها باشد.

 

 

دیدگاه‌ها