کد خبر : 1382590 | 05 دی 1395 ساعت 17:20 | 67.9K بازدید | 0 دیدگاه

قلعه‌نویی: این بازی ما را قهرمان می‌کند

امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی از نمایش بازیکنانش در دیدار مقابل تیم قدرتمند نفت کاملا راضی به نظر می رسید.

قلعه‌نویی: این بازی ما را قهرمان می‌کند

به گزارش "ورزش‌سه"، قلعه نویی در نشست مطبوعاتی اش گفت اگر تیمش قهرمان شود این بازی نقش ویژه ای در این قهرمانی خواهد داشت. 


متن کامل صحبت های سرمربی تراکتورسازی را بخوانید:


ماراتن را بردیم
خوشحالیم این فوتبال ماراتن گونه را به سود خود پایان دادیم، یاران علی دایی از نظر تکنیکی و تاکتیکی در سطح بالایی بودند اما بازیکنان من با بازی خوب خود شرایط پیروزی در این بازی را داشتند. این بازی نقش ویژه ای در قهرمانی احتمالی مان خواهد داشت، ما در این بازی به دو هدف ویژه رسیدیم، یکی از آنها کم کردن فاصله با صدر جدول و دیگر اینکه فاصله خود را با تیم های دیگر زیاد کردیم.

 

زیبایی های فوتبال 
دوست دارم از زیبایی های این مسابقه بگویم؛ آنجایی که طرفداران ما اقدام به تشویق علی دایی کردند که نماد فوتبال ایران است. من واقعا خوشحالم که این صحنه را دیدم همانطور که کار محمد نوری قبل از بازی و رخصت از دایی برای بازی کردن. این چیزها در فوتبال خوب است. 

 

بازی نفت تمام شد 
قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار است تیمش امسال هم در جام حذفی و هم در لیگ برتر قهرمان شود گفت: موفقیت دست خداست و ما مامور به تکلیف هستیم. تیم ما شایستگی این اتفاق را دارد. ما تا فردا می‌توانیم از بردن نفت تهران خوشحالی کنیم اما بعد از آن تمام فکر و ذکرمان تیم خوب ذوب آهن خواهد بود. در نیم فصل اول به جز بازی با سایپا که حق‌مان باخت بود، در سایر بازی‌ها و حتی بازی با سپاهان که شکست خوردیم، حق‌مان پیروزی بوده است. ما باید بهتر از این بازی کنیم و بهتر نتیجه بگیریم.

 

استادیوم بسازید آقای سلطانی فر
امروز یک لحظه از طریق تلویزیون بازی سپاهان - استقلال را دیدم. زمین چمن ورزشگاه نقش جهان به من مربی انرژی می‌دهد. ما باید ورزشگاه های زیادی مثل نقش جهان داشته باشیم و این مساله نیازمند مدیران ورزشی است نه آدم هایی که ورزش برای آنها تبدیل به حیاط خلوت شده است. امیدوارم با آمدن آقای سلطانی فر این مساله حل شود. استادیوم که نمی‌توانیم درست کنیم و این زمین‌ها هم به درد فوتبال ما نمی‌خورد، چگونه می‌شود در چنین زمین‌هایی بازی کرد؟ یک نفر به من گفت شما این همه پول می‌دهید و بازیکن خارجی می‌آورید، چرا به جای آنها استادیوم‌های‌تان را درست نمی‌کنید و زمین چمن خوب نمی‌سازید؟ امیدوارم سلطانی‌فر این موارد را لحاظ کند. با توجه به اینکه زمین‌های لیگ کیفیت مناسب را ندارد من فقط می‌توانم در مورد شش هفت هفته لیگ صحبت کنم.


2 بازیکن جذب کرده ایم
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از تقویت تیمش برای نیم‌فصل دوم لیگ برتر خبر داد و گفت:‌ ما سه بازیکن را مدنظر داریم که دو نفر از آنها را جذب کرده‌ایم.

دیدگاه‌ها