کد خبر : 1382608 | 05 دی 1395 ساعت 17:53 | 94.6K بازدید | 0 دیدگاه

اصفهانی ها علیه‌ام شعار دادند نه استقلالی ها؛

منصوریان: با رحمتی هیچ مشکلی ندارم

علیرضا منصوریان می گوید که ملاقات بین او و امیرقلعه نویی اتفاقی بوده و موضوع خاصی میان این دو رد و بدل نشده است.

منصوریان: با رحمتی هیچ مشکلی ندارم

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان در میکسدزون  خبری در مورد دیدار برابر سپاهان و نتیجه به دست آمده گفت: نیمه اول ما سعی داشتیم که بازی را مدیریت کنیم. 2، 3 شانس هم داشتیم که ضربه کاوه به دیرک خورد. در نیمه دوم به جز 5 دقیقه قبل از گل اول و 5 دقیقه بعد از گل که در مجموع 15 دقیقه شد، کل بازی در اختیار تیم ما بود و بر بازی مسلط بودیم. در ادامه هم تلاش زیادی داشتیم و همین تلاش باعث شد که نا امید نشویم.


وی در مورد شکست در مقابل تراکتورسازی در هفته قبل ادامه داد: هفته قبل خیلی سخت بود چون یک جام مهم را از دست دایم و خیلی سخت بود تا تیم را برای این دیدار آماده کنیم.


منصوریان در مورد شعارهایی که بر علیه او در ورزشگاه سر داده می شد، اظهار داشت: شعارهایی که داده می شد از سوی اصفهانی ها بود و هواداران استقلال همیشه در کنار ما هستند.


مربی تیم استقلال در مورد حمایت های مدیرعامل این باشگاه بیان داشت: در هفته گذشته همیشه آقای افتخاری کنار من بودند و حمایت خود را اعلام کردند و حتی 2 جلسه هم در تمرینات تیم حاضر شده اند. بازهم دست تک تک هوادران را می بوسم؛ شعار نمی دهم و همین ها بودند که باعث شدند گل مساوی را بزنیم.


منصوریان در مورد کنار گذاشتن مهدی رحمتی از ترکیب اصلی ادامه داد: اصلا با رحمتی مشکلی ندارم. تصمیم کادر فنی بود که با درنظر گرفتن شرایط که البته فنی هم بود از رحمتی در این دیدار استفاده نکنیم. ما سه بازیکن باتجربه روی نیمکت داشتیم که مهدی رحمتی، خسرو حیدری و یعقوب کریمی بودند و هر سه هم خیلی به تیم ما کمک کردند؛ اصلا منکر توانمندی های فنی رحمتی نیستیم و از او به خاطر کمک هایی که به استقلال داشته تشکر می کنم. از حمید بابازاده هم تشکر می کنم که همیشه 2 دروازه بان آماده را در اختیار ما قرار می دهد.


منصوریان در پایان در مورد ملاقات روز گذشته با امیر قلعه نویی و صحبت های رد و بدل شده میان دو نفر افزود: آقای قلعه نویی روز گذشته به محل تمرینی که ما بودیم آمدند و وظیفه من بود که پیش او بروم. دیالوگ خاصی میان من و قلعه نویی اتفاق نیفتاد و بیشتر همان سلام و احوالپرسی معمولی بود.

دیدگاه‌ها