کد خبر : 1382610 | 05 دی 1395 ساعت 17:58 | 135.4K بازدید | 0 دیدگاه

روز پرماجرای مرد شماره یک

رحمتی و تحمل 90دقیقه ای نیمکت سرد

مهدی رحمتی در یکی از حساس ترین روزهای فصل استقلال با تصمیم غیرمنتظره علیرضا منصوریان نیمکت نشین شد تا برای اولین بار در رقابت های لیگ 90 دقیقه بازی را از فاصله نزدیک تماشا کند.

 رحمتی و تحمل 90دقیقه ای نیمکت سرد

به گزارش "ورزش‌سه"، برای دروازه بانی مثل مهدی رحمتی که به ندرت در طول یک فصل مسابقه ای را از دست می دهد این تصمیم منصوریان قطعا برخورنده و آزاردهنده بوده است اما حتی اگر مهدی رحمتی باشی چاره ای جز تمکین نیست.


آنچه که امروز از ابتدای بازی تا لحظات پایانی مسابقه و پس از آن رقم خورد هرگز از ذهن شماره یک استقلالی ها بیرون نخواهد رفت. او که شاهد درخشش هم تیمی جوانش بود در تمام بازی تلاش کرد که خود را با انرژی و عضوی از مجموعه استقلال نشان دهد و البته در این کار موفق بود. البته اینکه چه در دل رحمتی گذشته است را تنها خود او می داند. 


رحمتی در ابتدای بازی برای روحیه دادن به حسینی به زمین رفت و سپس در پایان نیمه اول نیز وی را در آغوش گرفت. او در نیمه دوم در لحظاتی از بازی برای گفت و گو و هم فکری با منصوریان نزد او آمد و جلسه ای سرپایی با وی برگزار کرد و در انتهای مسابقه هم با روحیه سمت حسینی آمد و به او خسته نباشید گفت. اینکه بازی امروز تا چه حد جایگاه رحمتی را با خطر مواجه کرده باشد و اینکه حسینی باز هم در دروازه استقلال بازی کند یا نه، سوالی است که پاسخش نزد سرمربی آبی هاست. 


فریم های برگزیده ما از 90 دقیقه ظاهرا آرام اما بسیار پرتلاطم رحمتی به قرار زیر است: 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


عکس ها: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها