کد خبر : 1382627 | 05 دی 1395 ساعت 19:12 | 57.2K بازدید | 0 دیدگاه

جدایی طلبان از استقلال خوزستان؛

فروپاشی zbz در نیم فصل؟

عزت پورقاز و سید جلال عبدی تا کنون جدایی طلبان استقلال خوزستان هستند، اما مطمئنا این لیست تکمیل تر خواهد شد.

فروپاشی zbz در نیم فصل؟

به گزارش"ورزش سه"، استقلال خوزستان پس از قهرمانی اولین ترکش های نبود امکانات مالی را با رفتن عبدالله ویسی، خسوس، کولی بالی و حکیم نصاری دچار تغییر شد اما پورموسوی سعی کرد تا ستاره های تیمش را نگه دارد و البته تیمش را نیز تقویت هم بکند.

 

در طول فصل البته مشکلات مالی باعث شد تا مدیرعامل در برابر اعتراضات بازیکنان کوتاه بیاید و متمم قرارداد به آنها بدهد که در صورت ندادن 50 درصد مبلغ قراردادها بتوانند از این تیم جدا شوند. پس از سوت پایان بازی با صبای قم که با برد شیرین استقلال خوزستان همراه شد جدایی ها آغاز شد.


اولین جدا شده ها 
عزت پورقاز به عنوان اولین بازیکن جدا شده از تیم عنوان گرفت و البته هنوز مقصد اصلی او مشخص نیست. این بازیکن ملی پوش در ابتدای فصل پیشنهادهایش چون استقلال تهران را به دلیل توافق با پورموسوی رد کرد و پورموسوی که این وفای به عهد از پورقاز را دیده بود با جدایی اش از استقلال خوزستان موافقت ضمنی کرده است. روز بعد از بازی با صبای قم، سید جلال عبدی بازیکن مازندرانی تیم به دفتر باشگاه مراجعت کرد و کمیته فنی باشگاه تصمیم به قطع همکاری با او را نیز گرفته است.


بازیکنانی با مشتریانی دست به نقد
البته بازیکنان تیم قهرمان لیگ پانزدهم هنوز خاطرخواهان زیادی دارند. حسن بیت سعید و رحیم زهیوی پیشنهاداتی دارند اما بعید است که استقلال خوزستان با جدایی آنها موافقت کند، بازیکنانی که روی هم 12 گل برای تیمشان زده اند و یکی از مرگبارترین زوج های ایران را تشکیل می دهند. علاوه بر این دو بازیکن بازیکنان دیگر پیشنهادات اندکی دارند و باید دید آیا در لیست مازاد پورموسوی برای نیم فصل هستند یا در تیم ماندنی می شوند. 


ورودی های تیم
مصطفی ماهی و آلویس نانگ و البته یک مربی برزیلی کسانی هستند که تاکنون برای نیم فصل دوم به تیم اضافه شده اند. علاوه بر این دو بازیکن این تیم سخت به دنبال جذب یک مدافع و یک هافبک نفوذی است.باید دید چه بازیکنان دیگری به این تیم خواهند پیوست.

 

اهل کوفه نیستیم
البته در این بین بازیکنانی هم اعلام کرده اند که با استقلال خوزستان می مانند. زبیدی بازیکن ریز نقش استقلال خوزستان گفته است حتی اگر پول ندهند در تیم می ماند.پورموسوی همچنین درباره جدایی بیت سعید و زهیوی نیز گفته: زهیوی بعید می دانم نیت جدایی داشته باشد و بیت سعید به من گفته اهل کوفه نیستم.

 

حال باید منتظر ماند و دید کدام یک از بازیکنان تیم قهرمان از این تیم جدا می شوند و چه بازیکنانی به این تیم اضافه خواهد شد.

دیدگاه‌ها