کد خبر : 1382639 | 05 دی 1395 ساعت 20:08 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

همیشه به دنبال پیروزی در آبادان هستیم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: ما نفت هستیم و با حمایت هواداران خود همیشه در آبادان به دنبال کسب پیروزی هستیم.

همیشه به دنبال پیروزی در آبادان هستیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، نادر دست نشان عصر یکشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش در برابر گسترش فولاد تبریز در آبادان اظهار کرد: بازی فردا بازی بسیار مهمی برای ما است چون آخرین بازی نیم فصل است و می خواهیم با پیروزی نیم فصل را به پایان برسانیم.

 

وی افزود: به هر حال بعد از یک دوره نتیجه گیری بد در چند هفته اخیر که نصیبمان شد فکر می کنم فردا باید یک مقدار هم خودمان همت بیشتری داشته باشیم و با دقت بیشتری بازی کنیم.

 

دست نشان بیان کرد: هر چقدر که در بازی های گذشته فرصت نصیب ما شده و آن را به راحتی از دست دادیم باید در این بازی به خودمان بیائیم و از فرصت های به دست آمده نهایت استفاده را بکنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به شکست سنگین این تیم در بازی آخر در برابر فولاد خوزستان عنوان کرد: در بازی با فولاد بازیکنان ما تمرین خوبی نداشتند ولی بازی زیبایی را به نمایش گذاشتند. به غیر از نتیجه بازی که خیلی بد بود واقعا بازیکنان ما بازی خوبی به نمایش گذاشتند.

 

دست نشان عنوان کرد: به همین دلیل انتظار می رود در بازی با گسترش فولاد ما بتوانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم هر چند گسترش فولاد نیز در چند هفته اخیر به مرز آمادگی رسیده و بازی های خوبی از خود به نمایش گذاشته است.

 

وی بیان کرد: با تمام این شرایط ما نفت هستیم و با حمایت هواداران خوب خود که یک امتیاز برای ما به شمار می روند، همیشه در آبادان به دنبال پیروزی هستیم.

 

دست نشان ادامه داد: برای همین باید دو اصل را به خوبی رعایت کنیم. یکی آنکه کمتر اشتباه کنیم و دیگر آنکه تا دقیقه ۹۰ بازی عصبی نشویم و آرامش داشته باشیم.

 

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عنوان کرد: برای این بازی خوشبختانه محروم نداریم ولی محمد شادکام مصدوم است چرا که در بازی هفته گذشته در برابر فولاد در ناحیه ران دچار مصدومیت شد ولی فکر می کنم به بازی فردا می رسد.

نانی مثل میلاد جهانی و مصطفی احمدی را به علت مصدومیت از دست دادیم که امیدوارم برای نیم فصل بتوانیم جانشین خوبی برای انها پیدا کنیم. امیر زلیکانی نیز مصدوم است که هنوز خود را مرز آمادگی نرسانده است.

دیدگاه‌ها