کد خبر : 1382701 | 06 دی 1395 ساعت 10:11 | 38.9K بازدید | 2 دیدگاه

اختلافی که مدیر عامل استقلال تایید کرد

بازی ندادن به مهدی رحمتی در بازی باز سپاهان فقط یک تصمیم فنی بوده؟ این طور نمی تواند باشد. به خصوص بعد از پاسخی که مدیر عامل به این سوال داده است.

اختلافی که مدیر عامل استقلال تایید کرد 

به گزارش "ورزش سه"، افتخاری در این باره گفته"« نبود رحمتی هم تصمیم فنی بود و هم تصمیم انضباطی. البته منصوریان می‌خواست یک فرصت هم به گلر دوم تیم بدهد تا در روزهای سخت از او استفاده کند. دروازه‌بان دوم هم نمایش خوبی داشت و رضایت سرمربی را جلب کرد. رابطه آن‌ها تیره شده و اصطکاک به وجود آمده و باید در چند روز آینده این موضوع حل شود.»


بازی کردن حسینی در بازی با سپاهان یک اتفاق خوب برای استقلال بود. حال استقلال صاحب دو دروازه بان مطمئن شده. شاید مهدی رحمتی کمی خسته شده بود و نیاز به استراحت داشت. حال در آینده اگر مهدی رحمتی مشکلی پیدا کند تن و بدن استقلالی ها نخواهد لرزید. چون حسینی حضور در بازی بزرگی چون سپاهان را تجربه کرده است. 


فارغ از تعارفات علیرضا منصوریان و هم چنین مهدی رحمتی اظهار نظر مدیر عامل در این باره صادقانه بوده است. این فعل و انفعالات هر نتیجه ای به دنبال داشته باشد اظهار نظر صادقانه مدیر عامل در مورد این اتفاق قابل تحسین است. به خصوص که در فوتبال ما همه تلاش می کنند که اختلافات را پنهان کنند!

دیدگاه‌ها