کد خبر : 1382740 | 06 دی 1395 ساعت 11:44 | 183.4K بازدید | 9 دیدگاه

درخشش بدموقع شهباززاده در ترکیه

شکار اصلی استقلال و منصوریان پرید؟

در روزهایی که امیدواری برای بازگرداندن سجاد شهباززاده به تهران بیشتر از قبل شده بود گلزنی او در آخرین هفته سوپر لیگ ترکیه در سال 2016 آن هم به گالاتاسرای تمامی معادلات را تغییر داد.

شکار اصلی استقلال و منصوریان پرید؟

به گزارش "ورزش سه"، حسین کاپلار سرمربی آلانیااسپور در آخرین بازی سال 2016 سوپرلیگ ترکیه تصمیم گرفت در ورزشگاه زیبای ترک تلکام شهر استانبول از مهاجم ایرانی اش به عنوان جانشین واگنرلاو برزیلی در جدال با یکی از سه قطب اصلی فوتبال باشگاهی ترکیه بهره ببرد، انتخابی هوشمندانه که باعث شد سجاد شهباززاده اولین گل خود در ترکیه را در هفته شانزدهم به زیبایی هر چه تمام تر وارد دروازه فرناندو موسلرا گلر سرشناس و اروگوئه ای گالا کند.

 

1166155


این گل درست زمانی وارد دروازه تیم مطرح و پرافتخار استانبولی شد که کاروان استقلالی ها در مسیر بازگشت از اصفهان به تهران بعد از تساوی شیرین برابر سپاهان بود. خبری که به مانند آب سردی بود بر پیکر استقلال و منصوریان تا عملا از بازگشت این بازیکن در نیم فصل ناامید شوند. شهباززاده به عنوان اولویت نخست فهرست زمستانی مدت هاست ذهن تمام استقلالی ها را به خود مشغول کرده بود و حتی نماینده این باشگاه برای مذاکره با سجاد و مدیربرنامه هایش تا ترکیه هم رفت به این امید که قرارداد زودتر از تصور بسته شود.

 

1166156

 

اما با نمایش دیشب شهباززاده برابر گالاتاسرای بعید به نظر می رسد که باشگاه آلانیا با جدایی مهاجم ایرانی اش موافقت کند تا تمام برنامه ها و مذاکرات استقلالی ها در این مدت نقش بر آب شود. نکته ای که خود منصوریان در فرودگاه اصفهان آن را قبول کرد و مدعی شد باید به دنبال گزینه های دیگری برود چون بعید است سجاد به ایران بازگردد.

 

1166162

 

دیدگاه‌ها