کد خبر : 1382760 | 06 دی 1395 ساعت 12:45 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

در فدراسیون اتاق فکر تشکیل می‌دهیم

قمری: برنامه ما مبارزه با دوپینگ است

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت:‌ برای بررسی برنامه‌های خود در فدراسیون اتاق فکر تشکیل می‌دهیم.

قمری: برنامه ما مبارزه با دوپینگ است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس،‌ خسرو قمری پس از انتخابش به عنوان رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری اظهار داشت: همین که تمامی روسای هیأت‌ها و باشگاه‌ها و مربیان آمدند و شرکت کردند، نشان می‌دهد که مجمع خوب و باکیفیتی بود.

 

وی در مورد برنامه‌های چهار سال آینده خود گفت: اتاق فکری را تشکیل خواهیم داد. در این چند ماهی که خارج از فدراسیون بودم برنامه‌های خود را موردبررسی قرار دادم. نیاز به همفکری اساتید، پیشکسوتان، مربیان و ورزشکاران وجود دارد تا خون جدیدی به بدنه فدراسیون تزریق شود.

 

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری، گفت: یکی از مسائلی که دوچرخه‌سواری و حتی ورزش دنیا را تحت تأثیر قرار داده و دچار مشکل کرده، دوپینگ است که باید با آن مبارزه شود. قرار است یک کمیته ضددوپینگ زیرمجموعه فدراسیون تشکیل شود و سعی می‌کنیم 30 تا 40 درصد بیشتر نسبت به گذشته حرکت کنیم.

 

قمری عنوان کرد: باید مشکلات و ضعف‌های گذشته را موردبررسی قرار دهیم، هدف ما این است که در بازی‌های آسیایی اندونزی تعداد و کیفیت مدال‌ها را بالا ببریم، همانطور که وزیر ورزش گفت نگاه ما باید فراتر از آسیا برود و نیاز است که باشگاه‌ها حرفه‌ای‌تر شوند. لژیونر شدنِ ورزشکاران بااستعداد در برنامه ما است و از سوی دیگر باید از اسپانسرها و حامیان مالی برای توسعه این رشته استفاده کنیم.  بخش عمده منابع مالی که نزدیک به 13 تا 15 میلیارد است و در دوچرخه‌سواری ایران گردش دارد باید استفاده بیشتری از آن صورت گیرد.

 

وی برنامه دیگر خود را حفظ نیروهای گذشته اعلام کرد و گفت: باید در برخی از هیأت‌ها هم روسایی انتخاب شوند که کارایی بیشتری داشته باشند و تلاش می‌کنیم که به آن سمت برویم.

 

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری در پایان در مورد اینکه تکلیف 430 میلیونی که برای خرید دوچرخه‌ها در نظر گرفته شده بود و در چند ماه گذشته حاشیه‌های زیادی در مورد ناپدید شدن این پول‌ها منعکس شد، گفت: با بررسی‌هایی که کردم مبلغ 200 میلیون تومان برای خرید دوچرخه کنار گذاشته شد، اما با توجه به شرایطی که در فدراسیون‌ها ازجمله اعزام تیم‌ها به خارج پیش می‌آید بخشی از این پول هزینه می‌شود، اما حالا مانعی برای خرید دوچرخه‌ها وجود ندارد و با پریچهره سرپرست سابق فدراسیون صحبت کردم، منابعی که هزینه شده جایگزین شده است.

 

دیدگاه‌ها