کد خبر : 1382832 | 06 دی 1395 ساعت 20:15 | 49.6K بازدید | 1 دیدگاه

حسینی چطور به ترکیب اصلی رسید؟

از سربازی در ملوان تا گلر یک استقلال!

اولین حضور حسین حسینی در دروازه استقلال 4 سال پیش اتفاق افتاد، زمانی که در بازی دوستانه استقلال مقابل دیناموکیف، به میدان رفت و با درخشش در این مسابقه به عنوان یک گلر آینده دار نام خود را سر زبان ها انداخت.

به گزارش "ورزش سه"، مسابقه دیروز استقلال در زمین سپاهان اما مهمترین بازی عمر این گلر 24 ساله به حساب می آید. حسینی که در ابتدای فصل بعد از گذراندن دوران سربازی به استقلال آمده بود تا در 2 مسابقه اول آبی ها به میدان برود با کاهش محرومیت سیدمهدی رحمتی تنها یک بار شانس حضور در میدان را پیدا کرد که در آن بازی هم مثل مسابقه دیروز استقلال با نفت به تساوی یک ـ یک رسید.


حسینی بعد از آن مسابقه در تمام بازی های استقلال نیمکت نشین بود و بارها شایعاتی مبنی بر نارضایتی اش شنیده شد و حتی گفته می شد که ممکن است نیم فصل استقلال را به مقصد یک تیم جدید ترک کند تا فرصت بازی به او برسد. این دروازه بان که فصل گذشته در دروازه ملوان در 14  بازی حضور پیدا کرد و 18 گل خورد و عملکرد نسبتا خوبی هم داشت، با فضای لیگ برتر چندان غریبه نیست اما کسی توقع نداشت که دیروز خوب از پس کار سخت جانشینی سیدمهدی رحمتی بربیاید.

 

رحمتی که مهمترین بازیکن استقلال در دو فصل گذشته بوده است به دلیل اختلاف با علی منصوریان نیمکت نشین شد و در 90 دقیقه پرحرارت بازی اصفهان تماشاگر واکنش های رقیب جوانش شد. حسینی در این بازی دو شوت از راه دور و یک موقعیت تک به تک را عالی دفع کرد و به سبب همین درخشش مورد تشویق شدید هواداران و البته خود مهدی رحمتی نیز قرار گرفت. با این حال ادامه کار او در دروازه استقلال وابسته به تصمیمات بعدی منصوریان است.

 

اگر او در اولین بازی دور برگشت دوباره با سبز گلر استقلال به میدان بیاید قاعدتا پیش از آن اتفاقاتی مهم در فوتبال ایران صورت گرفته است.

 

 

1166212

دیدگاه‌ها